2014年9月14日星期日

新加坡。小印度﹑魚尾獅公園﹑牛車水

 < 新加坡﹑馬來西亞8天遊 >

第二天

新加坡之旅話咁快就到左最後一日啦,哈哈!今日仲有好多地方要去,所以九點鐘就準時出發,GoGoGo!


訓到八點起身,好滿足
Hostel早上好寧靜,其他住客仲未起身,而外面繁忙既街道已經車來車往,我諗大家都要趕住返工返學




Hostel有簡單早餐供應,多士﹑粟米片等等可以隨意享用,我都係第一次住hoste有早餐提供咋;雖然只係小小既早餐,但有咁貼心既服務感覺特別開心






我仲要留肚出去食好野,所以只食左一片多士,好好食


放低背囊係hostel,然後就坐車出發搵食;原來新加坡的士係唔同車款唔同收費,部車新啲靚啲就會收貴少少,不過都係相差唔遠,但遇上大型房車就貴好多,唔敢坐!


路過shopping好地方烏節路,我都唔買野既所以就唔洗來呢道行街


好快就來到小印度





話明係小印度就當然好有印度特色;呢道有好多印度人居住,所以建築好有印度風格,而店鋪亦都係印度人經營,專門售賣印度相關既野;每次經過店鋪門外都會聞到一陣好香既香料味道,好特別!




有好多我未見過既野








七彩繽紛既印度建築




同小印度一街之隔就係新加坡既組屋(公屋),突然覺得有一種熟悉感覺,係唔係好似香港呢?




係外面睇都估橙色既建築係街市或者熟食中心,行過去見到果然冇估錯,呢道係新加坡另一個好出名既熟食中心Tekka Centre(竹腳中心)




竹腳中心位於小印度,當然有好多印度美食品嚐,我地因為多人所以就唔係熟食中心出面食,選擇左一間座位多既印度餐廳,大家就可以舒舒服服坐埋一齊開餐啦




第一次品嚐印度美食,好期待
選擇左呢個印度拉餅Roti Prata(新加坡叫法)/Roti Canai(馬來西亞叫法),配合魚咖哩汁或者豆咖哩汁(Dal Curry)一齊食,好正架!真係又特別又好食既一餐!平時我都好鐘意食咖哩,呢餐正宗印度咖哩完全岩晒我口味,like x 100!


仲叫左另一個印度烤餅Chapati試試,呢個烤餅係用米造成,食落口有少少酸既感覺,味道好特別


我地仲有試魚咖哩﹑雞肉咖哩﹑乾羊肉(Rendang Mutton),呢啲咁正宗既印度菜係香港唔係咁易可以食到;而因為新加坡有大約10%人口係印度裔,所以有好多印度美食呢


今餐大家都食得好開心,而且仲食過返尋味,下餐仲想食印度咖哩,咁就可以證明呢餐有幾好食啦,哈哈^^明天我地係馬來西亞都會繼續食咖哩,而且仲平好多呢!


今餐好滿意,但有一個地方係我估唔到,我叫凍檸茶時以為好似香港咁係一杯凍檸茶,但原本係一權凍檸茶加一杯冰,早知就飲其他野啦,哈哈^^


享受完一個美味印度早餐之後就要開始今日行程,竹腳中心旁邊就係小印度地鐵站,我地坐地鐵向新加坡最著名既地標魚尾獅像出發




坐地鐵到Raffles Place站,一出來就係新加坡河,環境好靚




呢道係商業區,好多高樓大廈


係河邊見到新加坡最吸引我既甜品--雪糕三文治


之前妹妹食過話好食,叫我一定要試試




香港應該冇雪糕三文治?其實雪糕三文治好簡單,就係用兩塊餅乾夾住一舊雪糕,雪糕三文治就係咁完成




有好多唔同口味選擇,芒果&榴槤好似最受歡迎
新加坡天氣咁熱,食雪糕三文治個人即刻清涼晒,而且我揀既芒果雪糕仲係好好食呢,我覺得來到新加坡一定要試下呢個




掛住影相雪糕都開始溶啦,都係要快啲品嚐呢個咁好食既雪糕;賣雪糕既婆婆話如果唔想用餅乾夾雪糕可以選擇用麵包夾,佢話好多印度人都喜歡用麵包夾既雪糕三文治;我就喜歡餅乾多啲,脆脆地幾好食


食完雪糕後沿河邊向前行






河邊環境ok靚架






過埋呢條馬路就到目的地啦


來到新加坡最著名地標--魚尾獅像,身為遊客當然要來影返張相








講真呢道真係冇咩特別,純粹到此一遊,唔來呢道就好似冇來過新加坡一樣




對岸既貴酒店


世界最大摩天輪Singapore Flyer


話咁快到此一遊完畢,沿河邊行返去地鐵站,坐地鐵到Chinatown(牛車水站)


一出到來就人山人海,呢道都係遊客必來既其中一個地方






我地冇入商場,過馬路去對面既商店街逛逛






見有Free Wi-Fi海報以為有得用tim,不過都唔識點login




呢道係遊客買手信買記念品既好地方,我都有幫襯買postcard








新加坡其中一樣出名既手信就係藥油,差唔多每個到新加坡既人或多或少都會買啲走,見同行朋友十樽十樽買咁誇張,我都唔執輸見佢地話好就買左兩樽返屋企,係唔係咁有效就唔知啦因為仲未用,前幾個月媽媽係新加坡都買到返來仲未用晒,哈哈^^


隨左買藥油之外大家都對shopping冇興趣,所以又到左搵食時間,去到牛車水美食街找尋美食縱影




有天幕就唔怕落雨啦!不過就擋唔到太陽,好多位置都好曬




有好多野食選擇


其實我地今次星馬之旅最主要既目的係到馬來西亞食榴槤,大家都係為左榴槤而黎架,所以我地決定留肚唔食咁多野住,等今晚開榴槤大餐!最後我地食呢個刨冰當午餐,哈哈~




熱辣辣既時候食刨冰簡直透心涼
呢碗刨冰味道ok啦,不過就冇之後馬六甲個碗咁好食,作為消暑甜品食刨冰好正架


食完之後就返hostel攞行李,我既新加坡之旅亦都接受尾聲






拎好行李就向馬來西亞出發
原本計劃係先坐地鐵,再轉巴士去Woodlands過關,但諗落坐的士都係差唔多錢,而且唔需要又上又落,仲慳唔少時間,所以我地就搭的士去Woodlands啦;呢個時間比較少的士經過,hostel一位姨姨好好人幫我地叫的士,佢仲好好傾架,我好鐘意呢間hostel


大約半個鐘就去到Woodlands


如果唔係坐的士,就要係地鐵站轉呢啲巴士來,都幾轉接


Woodlands可以坐巴士,亦都可以坐火車過關,由呢道上火車可以去到吉隆坡﹑檳城等等地方,有機會既話我都想試試坐火車由一個國家去另一個國家,好有週遊列國感覺


見到火車啦


我地去新山就唔需要坐火車,坐巴士就可以


前面就係離境大堂,準備離開新加坡啦


過關之後就坐巴士過海,對岸就係馬來西亞




就係呢部巴士帶我來到馬來西亞,車費SG$1;而家我已經企係馬來西亞國土之上,正式開始我既馬拉之旅啦


新加坡再見!後會有期!


4 則留言:

  1. 個印度餐真係幾正,好多野食呢
    香港好似無喱隻檸茶,多數都係雀檸
    路邊果盆大花好靚喎
    雪糕三文治係咪個婆婆即叫即整?
    如果夾麵包直情可以當餐,會好飽呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 印度餐真係好正,第一次食印度餐就愛上左啦,太鐘意食咖哩,哈哈~
      係啦,呢個檸茶就係雀檸既味道,唔通同雀檸有關係?
      雪糕三文治係即整架,如果雪糕未切好就會拎一大磚雪糕出來切,再夾好就搞掂 :D
      唔知麵包加雪糕係咩味呢,haha~

      刪除
    2. 好想睇下平凡人在大馬有冇艷遇XXD
      心急人上kakakaka

      刪除
    3. 基爾大大諗多左啦 :D

      刪除