2016年5月8日星期日

高山。飛驒古川﹑宮川朝市

< 日本中部﹑關西﹑中國15天遊 >

第五天(續)

奧飛驒行程結束,要開始回程返大阪啦,首先要坐車返高山,再經白川鄉金澤最後到大阪,路途好遙遠;今晚先係高山住一晚,第二日再繼續趕路


呢個時間好多人等車返高山,好好彩黎左兩部車先可以上到咋


今日無點食過野,偷偷地拎呢個包出黎食;呢個係傳說中既炒麵麵包,香港應該無得賣?竟然可以將炒麵同麵包兩樣野放埋一齊都幾好野,味道當然都好特別,就係炒麵同麵包味囉,同分開食無分別


唔洗一個鐘車程又返到黎高山,到過呢道幾次好熟路


黎到高山第一件事就係先去酒店放低行李,估唔到呢間「Country Hotel Takayama」好近火車站,一過馬路就到


酒店好平,雙人房先HKD$396一晚,不過房間就非常細間,岩岩好放得落兩張床,同琴晚溫泉旅館比細好多


睇岩火車班次就要出動,放低行李係酒店趕去火車站上車,今次坐車向北出發




沿路都有雪睇


搭左一個站,十五分鐘車程去到飛驒古川站,呢道都算比較冷門,無高山白川鄉咁多人認識




出到火車站一望,真係好冷清,人影都唔多個




行到去飛驒古川最出名既老街,完全係無人,而家先發覺天已經黑咩人都走晒;其實而家只係五點半多啲,以香港人角度睇仲係好早,早到工都未收




飛驒古川火車班次好少,就算冇野睇想走都要等成個鐘之後先有車,咁就四圍行下啦,見到有條河就走去影下相




環境都幾靚架,有一陣古樸鄉村味道




行左去老街另一邊;夏天時會有好多金魚係小河游水,冬天咁凍就無啦,講真呢道古式古鄉係幾靚






時間差唔多,行返去火車站等車lu




火車好少人,今次無換指定席,坐自由席都好多位;我用個張北陸pass係5日內只可以換4次指定席,自己席就可以任坐,返高山咁短路程就唔換啦






返到高山站,見到兩列火車駁埋一齊,我諗返起呢班車咁岩就係早兩日坐去下呂既同一個班次






高山住既酒店係正火車站對面FamilyMart樓上,早兩日買野時都無留意


先唔返酒店住去搵食先,沿高山其中一條大街行,估唔到而家7點成條街都靜英英,舖頭關晒門,連商店街都好冷清


搵左陣先見到兩間營業中既餐廳,我睇中左間細啲既


揀佢既原因好簡單,佢出面有晒食物相同價錢,唔怕唔識叫,哈哈




舖頭出面可以見到廚房


估唔到入面幾枱都係外國人,夜晚係高山想食野真係無咩選擇


朋友鐘意食日本米,叫左個貴小小既飛驒牛肉飯,佢話幾好食,不過個飯盒底好高,以為好大盒但其實唔多


高山拉麵算係出名,我終於食到啦


食完野本來想去高山古街行下,不過見到成條街都好黑有啲恐怖,唔敢行入去...


夜晚無咩好做,行返酒店算lu;之前日日都晨早起身玩到夜,無邊日可以早訓,今晚應該可以早小小休息啦?返酒店時天開始落雪,氣氛好正




返到酒店樓下見到FamilyMart,忍唔住走左入去買野食,日本便利店啲野又平又好食賣相又靚,就算食飽左都要買返個


香港便利店都一樣有意粉有飯賣,但人地日本個啲好食100倍囉




食到好飽...沖完涼就可以休息啦,聽朝時間緊迫又要早起身



第六天

一朝早街上鋪上薄薄一層雪,四圍都係白色幾特別






一路行雪開始變得大,可以影到出黎








落雪中既高山古街




咁早到河邊係為左黎「宮川朝市」;話明係朝市就緊係朝早黎先有野睇,之前下午黎過係咩都無;宮川朝市係日本3大朝市之一,黎到高山一定要黎睇睇


朝市有好多小攤檔,唔知係太早定太凍,朝市唔係好多人




見到有小攤檔賣章魚燒,未食早餐既我即刻比佢吸引




黎左日本幾次都未正式係日本食過章魚燒,今日我終於完成左呢個心願,我食到啦!


朋友把遮放係地下一陣已經鋪滿雪,我就懶開遮,靠件風褸幫我檔風檔雪


小攤檔有好多野賣,食既又有睇既又有








朝市係河邊,可以行落去睇風景,落住雪既白色風景好靚






雪中狗狗


雪中鴨鴨




雪中貓貓


宮川朝市唔係好大,好快就行到朝市另一邊




時間晏啲多左好多人來行街






係道買左小小紀念品,行返去另一邊離開




雪越落越大粒,望出去多左層白色


去旁邊高山古街望望,朝早人唔多而且又落住雪,感覺特別靚






好大粒雪


踩係雪上會出現腳印;呢啲雪唔滑,同平時行路無分別


係古街行左陣就要返酒店check out lu,睇住時間要趕搭下一班去白川鄉既巴士




好快將會再次去到白川鄉,上次係白川鄉逗留既時間唔多,今日再有一次機會比我慢慢睇,希望今次可以見到更靚既風景啦!




6 則留言:

  1. 落咁大雪真係好靚,不過係咪會好凍?
    我試過面包夾炒烏冬食,都幾好食㗎^^
    五點半HK真係大把人未收得工:P
    咁多外國人幫襯果間食店,可能因為門口有晒圖片和價錢睇,唔怕點錯餸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗落唔落雪溫度分別唔大,唔會特別凍~
      烏冬麵包應該好食啲,我like烏冬~
      都有可能架,有圖片睇好易叫到野食,而且個道都冇咩選擇,哈哈~

      刪除
    2. 有冇諗住夏天再去多次?

      刪除
    3. 有丫,不過諗住去第二道~

      刪除