2015年6月21日星期日

武漢﹑上海﹑蘇州5天遊 @ 2012 春

< 武漢﹑上海﹑蘇州5天遊 >

聽聞每年春天武漢大學都開滿好靚既櫻花,見近近地而且我又未睇過櫻花咁就決定去一去lu;媽媽知道後佢又話想一齊去行下,而且佢仲叫多一個朋友一齊去,最後就變成我+媽媽+媽媽朋友+我朋友+我朋友總共5個人出發,呢個組合好特別,第一次出現一個咁奇怪既旅行組合,哈哈^^因為今次同媽媽去既關係,行程安排同平時去旅行會有少少分別,無論食住玩都唔會安排得太辛苦,而且因為武漢冇咩好玩,所以去多左上海﹑蘇州兩個地方,因為想同媽媽去多啲地方ma,不過睇落呢幾個地方有小小九唔搭八,哈哈^^


武漢﹑上海﹑蘇州5天行程:
Day 1: 香港 - 深圳 - 武漢
Day 2: 武漢。武漢大學﹑長江﹑黃鶴樓﹑武昌起義紀念館
Day 3: 武漢 - 上海。朱家角水鄉﹑外灘夜景
Day 4: 上海 - 蘇州。虎丘﹑山塘街﹑觀前街
Day 5: 蘇州。拙政園﹑
蘇州博物館 - 上海。城隍廟﹑磁浮列車 - 香港
     武漢住宿:漢庭酒店武漢江漢路步行街店
     上海住宿:莫泰上海外灘南京東路步行街店
     蘇州住宿:莫泰蘇州觀前玄妙觀店




~ 旅程簡介 ~

24-3-2012

第一天

旁晚由深圳出發坐火車去武漢,車程大約12個鐘,訓醒一覺就去到


第二天

第二朝去到武漢後即時坐車去武漢大學


不過好可惜今年天氣凍,櫻花遲左開,一朵都見唔到,唉...


只可以見到其他花咋,好過冇啦...




離開武漢大學去到武漢博物館,太多人啦冇入去...


歐洲風格既江漢路




坐渡輪橫過長江




人山人海既「戶部巷」小食街




武漢地標「黃鶴樓」




辛亥革命武昌起義紀念館(紅樓)




再次橫過長江




第三天

一早就坐飛機去上海


到酒店check in後,去到上海其中一個靚水鄉「朱家角」




南京路步行街




外灘夜景




第四天

朝早坐火車去蘇州


首先去到觀前街酒店check in


午餐後去到「虎丘」




「山塘街」




夜晚既「平江路」


第五天

上午去到四大名園之一「拙政園」




蘇州博物館與忠王府






下午坐火車返上海


「城隍廟」




坐磁浮列車去浦東機場


晚上坐飛機返香港啦


短短5日旅程話咁快就完,實際上冇5日咁多,如果唔計第一晚坐火車就只得4日咋,所以唔係去左好多地方;今次可以同媽媽去旅行經驗好特別,玩得好開心,希望下次有機會可以全家人一齊去旅行啦,哈哈

~ 待續 ~




4 則留言:

  1. 反而虎丘見到有D櫻花踪影喎好似@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都留意到@@
      我都唔知個啲係唔係櫻花@@

      刪除
  2. 朱家角我都去過, 幾鍾意蘇抗的水鄉, 不過而家已經變得好商業化了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意蘇坑水鄉,環境好靚 :D
      不過商業化就冇辦法啦...

      刪除