2016年6月12日星期日

岡山。岡山城﹑後樂園﹑倉敷美觀地區

< 日本中部﹑關西﹑中國15天遊 >

第八天(續)

離開四國,去到中國地區岡山;岡山係日本雨量最少既地區,有「晴天之國」之稱,今日就遇到好靚既晴天啦


由岡山站開始岡山旅程


岡山站對出有個人像,除左會考讀過日本歷史之外都冇睇過日本歷史,唔識佢係邊個


呢個就識啦,細個睇好多卡通片都會見到「桃太郎」,佢係日本傳說之中一位來自於岡山既人物,係岡山好多機會見到佢架


岡山站對出有電車「岡山電氣軌道」,佢已經有超過一百年歷史,坐佢去玩都算方便




由「岡山站」坐去最近岡山城既「城下站」只係幾個站,車費¥100好快到;岡山電車係日本最短既路面電車,有兩條線路,坐去岡山城就要小心上錯車




幾分鐘就到站落車,不過岡山城同電車站有小小距離,跟指示行去大約10分鐘






河既左邊係日本三大名園之一「後樂園」,右邊係「岡山城」,一次過就可以參觀岡山兩個重要地方,而家我先去岡山城參觀




日本人好鐘意坐係河邊?睇日劇同勳畫都成日見


望到岡山城啦!岡山城同平時見開既城堡有啲唔同,因為佢外牆係黑色,就好似烏鴉一樣,所以又有名叫「烏城」




行上去近距離接觸岡山城








岡山城可以入去天守閣參觀,咁當然要入一入去啦;我一陣仲會去後樂園參觀,係呢道同時買岡山城同後樂園既通用入場券係平過兩個地方分開買,一齊買冇記錯既話係¥560,慳返小小都好




岡山城原本既天守閣係第二次世界大戰時被燒毀,而家呢個天守係戰後重建,入面設備好齊全,一入已經可以由地下搭lift上到頂層


係頂樓睇風景




好清楚見到後樂園


天守閣入面有個小小地方比人著古裝影相,啲衫同道具放晒出黎比人任影;咁岩我係道睇緊既時間有家人叫埋我一齊影,雖然唔知發生咩事,不過影左好多相,哈哈


日本啲轎咁細邊坐得舒服架


有得整備前燒,呢個要另外收費


天守閣唔係好大,好快就出返黎,如果岩時間既話岡山城係有免費導賞團帶人參觀,咁當然要識聽日文先明講咩啦




舊岡山城遺跡










由岡山城出發過條橋就到後樂園






呢個應該係後樂園南門


岡山後樂園同金澤兼六園﹑水戶偕樂園合稱為日本三名園,兼六園之前已經去過,終於黎到第二個名園後樂園啦;不過今次明顯黎唔岩時候,草地都變成灰晒,感覺怪怪地...






有啲水點綴一下都算靚小小




園中間有個小山丘,可以上去睇風景,居高臨下係好睇好多(如果岩季節一定超靚)








有好多光禿禿既櫻花樹






梅花就開左好多






啲樹同草灰晒搞到風景唔係太靚,四圍行下hea下算lu








如果春天黎到開滿花一定靚好多好多






隨意行一個圈,去返正門個邊走人lu,二月唔係花開季節,亦都冇綠草如茵,此終都係有啲失色,冇所謂啦冬天係冇咁多野睇架啦,呢道總算係一個hea行既好地方












離開後樂園慢慢行去電車站要用15分鐘,一路行一路留意下四圍既野不知不覺就行到




去返電車站坐車返岡山站,如果得閒啲既話我直頭行返去岡山站都問題不大,不過一陣仲有地方要去就唔慢慢行啦;咁岩比我遇見一部新款電車,同舊款電車有好大對比




岡山城+後樂園半日遊好快又完成啦,去到岡山站坐火車去下一個地方lu




下一個要去既地方「倉敷」距離岡山市只係幾個站,今次坐呢部黃色普通列車出發;呢款車係日本好多地方都可以見到,今次係我第一次搭咋




15分鐘車程就到;開頭以為倉敷係一個小地方,見到佢既火車站已經感覺到倉敷比我想像中大好多,人流都好多






黎到倉敷係想去美觀地區,出火車站時個天都黑黑地,即刻向美觀地區衝去,係我加快腳步之下用左10分鐘行到,五點五十分成功到達,呢個時候四周圍已經冇咩人,只係得返入口仲有幾間鋪頭開住門(好快都收埋工lu)




美觀地區之所以咁出名,原因係佢被日本文化廳指定為「重要建築物群保存地區」,保留左好多傳統日本建築,而且仲係好特別既白色外牆,又白又靚




好耐之前我曾經睇過一張倉敷既相,個時根本就唔知倉敷係邊道,只知道相中有隻小船泛舟河上,河邊仲有綠色大樹同傳統建築襯托,成個畫面可以話係完美,呢個就係我鐘意既水鄉風景,估唔到我又真係黎左當年呢個唔識既地方;本來我book左係呢道住兩晚,後來諗諗下都係懶搬行李所以放棄,亦都影響到第二晚睇唔到最重要既活動...係自己懶咁冇得怨啦




京都﹑高山等等日本好多地方都有呢啲傳統舊街,但係白色建築比較少見,有河既舊街就更加少見




今日太遲黎到,個天好快已經黑晒,日景睇唔到只睇到夜景


其實夜景都好靚架,有時候覺得夜景比日景更加靚,而且冇咩人,好寧靜好舒服








行返去火車站時路過一間炸豬扒店,順便入去食晚餐


豬扒好大塊,新鮮炸出黎超好食丫
係香港食最少都百幾蚊,呢個只係¥620咋,而且白飯仲係任裝,唔食返幾碗都唔比面佢啦


食飽繼續行去火車站


先係倉敷站坐車去岡山站;咁岩有部特急列車先到就上左佢,張pass包左坐特急可以免費坐,今次只係坐一個站都冇車拳check飛






係岡山站轉坐新幹線去新大阪站


上左最快到個班車,夜晚車上一樣好多人,好彩我一個人好易搵到位






去到新大阪站要再轉車去大阪站


夜晚10點半返到去hostel啦


今日一日之內就去左好多地方,聽日仲會去多次岡山,睇一個好特別既傳統活動;聽日要搭既車大約十點半先開,唔洗好似今日咁早起身,可以訓一個好教啦




4 則留言:

  1. 我都發覺日本的炸豬扒特別好食,又比香港平呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸豬扒平靚正丫:D
      係香港食起碼要百五蚊先有日本快餐店水平...

      刪除
  2. 倉敷個河景真係幾靚@@夜晚夠晒靜唔駛驚人多^^
    岡山果架古董電車都正喎,值得坐下
    之前唔記得去邊個城又係見到日本啲轎好細,可能古時日本人身高比較細小吧
    想睇下你同人地家人合照喎wakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 見人地倉敷個景有啲樹好靚,應該好少人夜晚去@@
      日本好似好多電車都係古董,下下都過百年@@
      應該整大部啲舒服啲ma,呢個岩小朋友多啲@@
      我唔想趕客丫>.<

      刪除