2017年6月10日星期六

吉隆坡美食遊(Part1)

< 怡保吉隆坡﹑檳城8天遊 >

第一天

今次係第一次直接坐飛機飛到馬來西亞,目的地係吉隆坡;飛機十一點幾起飛,訓醒慢慢出發都未遲,香港天氣一直都唔多好,希望馬來西亞會有好天氣啦




預早時間到機場,可以慢慢食早餐


今次搭AirAsia,咁岩朋友邀請我去時有特價,機票比其他航空公司平,來回吉隆坡大約一千蚊;飛機準時由香港起飛,應該唔可以話準時,直頭早左十幾分鐘tim




望到國泰最後既747,可惜冇機會坐


飛上天終於可以見到好耐冇見過既藍天白雲,想係香港見到咁靚既天空真係難過登天


機上乘客唔多,冇人坐隔離坐得好舒服,點坐都得


下面個小島上次都見過,見到佢即係已經飛到馬來西亞


吉隆坡附近好多地方都種滿大大片棕櫚樹,望唔到盡頭


馬來西亞南面水質同北面差好遠,頭先見到北面既海水係超靚既藍色,呢道就係泥黃色


大約四個鐘機程到達吉隆坡;黎到吉隆坡第一樣要買既野就係電話卡,係落機後過關前已經見到有電話卡counter,不過好多人排隊冇理佢,出到黎先去返上次買開既DiGi買;電話卡好平,七日上網唔記得RM15定RM20,第八日仲有餘額比我繼續上網,好抵用,不過今次唔知點解打唔到電話,明明上次都打到;佢地數據plan數據用量個個都話無限,但會只限某啲apps先係,普通上網係有數據限制


機場可以坐鐵路出吉隆坡市中心,有兩款選擇,收費貴啲既KLIA ekspres舒服啲又唔停站直到市中心,KLIA transit會停中途站但收費會平啲


車票就係咁一張紙,scan上面個code出入閘


我坐呢部KLIA transit離開KLIA2




由KLIA2坐一個站到KLIA,呢邊冇KLIA2咁靚,舊啲暗啲,係呢道好快就見到坐國泰返到馬來西亞既喱姐,再一齊坐uber去佢屋企,係馬來西亞uber係方便同穩陣過坐的士架


大約六點半去到喱姐屋企,晚餐已經差唔多準備好,放低背囊就可以開餐;今晚我住既房係地中海風格,而且超大間,一間房就差唔多香港一間屋咁大


喱姐所有屋企人都好好,打搞左咁多日真係唔好意思;到左屋企冇幾耐就到晚飯時間,第一次係馬來西亞食住家飯,好豐富;咖哩雞特別好食,雞新鮮而且咖哩又正宗,加上喱姐媽媽功力十足,又點會唔好食呢;係道食飯有個得意地方,就係飯唔係用碗裝而係用碟,而且係用刀叉食飯而唔用筷子,食雞時會好似食扒咁係碟上用刀切,呢個食法第一次見,岩晒我呢啲唔識揸筷子既人


旁晚先到馬來西亞,食完飯都夜冇出去玩lu;原來馬來西亞一樣可以睇到香港電視台,而且播放速度仲快過香港,同一套劇集馬來西亞已經做完既時候香港仲播緊

第二天

早餐去左一個以華人為主既社區,呢間類似大排檔既地方(茶餐室),係同一個地方分左唔同既攤檔賣唔同野食,揀岩邊檔就可以食邊檔








坐低第一件事係叫野飲,桔仔酸梅係必飲,酸酸地好正,而且天氣熱飲一飲冰涷桔仔酸梅成個人清涼晒


我食呢個「麻辣板麵」,辣辣地岩我食


我地仲叫左其他,啲粉比香港食到既滑好多


油炸鬼用紙包住,好傳統


生果切開一片片雪到變冰,岩晒咁熱既天氣


呢道唔算市區,公共交通服務極差,基本上每家人都有車,經常見到街上泊滿私家車


早餐過後開車到吉隆坡以南,一個叫「Port Dickson」既海邊,黎呢道路程都幾遠,比去機場遠多一倍;去左一間海邊酒店參觀,呢道好有渡假feel,不過啲海水唔多靚,望住個海都唔覺好靚










又去左另一間海邊酒店,呢間特別既地方係由天空望會見到酒店係大紅花形狀,係地下行係唔會見到;呢道都係一樣海水唔太靚,可能今日天陰陰所以有呢種感覺




過左陣天空有小小藍天,感覺好好多,一個普通過唔普通既路邊沙灘係藍天之下都特別靚








去到一間海邊餐廳午餐,睇落去似西餐廳,但又有傳統馬來西亞野食,價錢仲比想像中平




我食呢個「Nasi Lemak with curry chicken」,係香港好難搵到馬來西亞美食,配上咖喱雞好正


呢個都係「Nasi Lemak」,配炸雞髀


「Kaya toast 」(加央牛油厚多士),綠色既就係加央醬


馬來西亞最地道既早餐「生熟蛋」,食之前最緊要係加少少胡椒粉同生抽吊味


飲返杯冰涷奶茶就最舒服,加上呢個咁舒服既環境,悠悠閒閒享受呢個午餐


餐廳對出就係海




如果揸緊車又想食麥當勞可以唔洗落車買,有專用counter可以成部車開過去,好方便


路兩旁都係棕櫚樹,行左好耐都係






路過一個西瓜攤檔,成地都係西瓜,試過又真係好甜






路過Mitsui Outlet,仲以為得日本先有,原來馬來西亞一樣有,既然咁難得路過就入去行返轉;呢個Outlet係正吉隆坡機埸旁邊,岩晒上機前作最後衝刺


平時見慣見熟既牌子都有,好彩我唔買野既,如果唔係一定唔捨得走








係返屋企之前去到一個馬來人社區,黎到呢目的就係搵食啦;好多地方都可以見到細細部既美食車,呢啲先係真正既美食車ma,去到邊就可以食到邊


係呢道買正宗馬來西亞串燒,未食落肚只係聞已經流晒口水,燒到好香好香


串燒包裝夠晒特別,用紙包到咁靚


呢啲係雞肉串燒,配上沙嗲醬超好食,好食過香港用啲唔知咩粉燒出黎個啲,串燒都係東南亞風味比較岩我;仲有洋蔥同青瓜點綴,係晚餐既飯前小食


晚餐係喱姐媽媽泡製既豐富大餐,主角係海南雞,又香又滑又有雞味,我可以講就算係幾出名既餐廳都係食唔到咁好食既海南雞架,大家係唔係好羨慕呢?哈哈


芽菜係香港冇既又肥又短芽菜,好好食,今餐飽到食唔落


食海南雞又點少得個飯呢,個飯香到就咁食白飯都冇問題


晚飯後出去行商場,好多都係熟識既鋪頭






超級市場好巨型,就好似百貨公司咁咩都有得賣;超級市場手推車好得意,要入個一蚊入去先用得,用完泊好可以拎返,不過唔習慣既話好大機會放低部車就走唔記得拎返錢




仲有甜品時間,食返碗冰先




今日食左好多餐,又試到第一次食既美食,之後幾日仲有好多機會不停食食食架


6 則留言:

  1. 大紅花渡假村我剛剛有朋友去完,藍天白雲幾靚,但啲海水吾靚,吾緊要間間房都有獨立泳池,來西亞串燒好好食,個醬才是靈魂,食左咁多美食,回來有無肥到呢^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 渡假村起係海上面位置好靚,泳池就好似係海入面遊水一樣~
      串燒+沙爹醬超正~
      返黎緊係唔好上磅啦,咁咪唔會知結果囉,哈哈~

      刪除
  2. 可以住在當地人家中,感覺特別地道^^

    回覆刪除
  3. 原來你都影咗咁多相片,睇返啲相片真係好回味,能夠請到你去我馬拉嘅家中作客真是我的榮幸!😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你邀請我去作客:)
      冇你我都去唔到咁特別既地方~
      食物相大部份都係你影架,我影風景多~

      刪除