2017年6月3日星期六

馬來西亞。吉隆坡﹑檳城﹑怡保8天美食之旅。2016。夏

< 怡保吉隆坡﹑檳城8天遊 >

今次旅程受到馬來西亞好朋友喱姐邀請,請我到馬來西亞屋企作客,咁特別既旅程當然應邀出發啦;旅程之中旅遊景點唔係去好多,主要係品嚐地道美食,去一啲本地人先會去既地方,體驗下當地生活,好多地方正常遊客係唔會去更加唔會識去;今次大部份時間都有朋友帶領,行程安排從來冇擔心,只要準時出發就可以享受呢個咁特別既旅程

馬來西亞(吉隆坡﹑檳城﹑怡保)美食之旅八天行程:
Day1: 香港 - 吉隆坡
Day2: 吉隆坡
Day3: 吉隆坡
Day4: 吉隆坡
Day5: 吉隆坡 - 檳城
Day6: 檳城
Day7: 檳城 - 怡保
Day8: 怡保 - 吉隆坡 - 香港

吉隆坡:朋友屋企
檳城:House of Journey
怡保:Container Hotel Ipoh


二零一六年十月

第一天 - 第五天

頭幾日係吉隆坡(實際多數時間都唔係吉隆坡市區,而係吉隆坡西面既Petaling Jaya)主要都係嘗試唔同既地道美食,去一啲本地人地方,旅遊景點比較少去


美食留返遲啲先分享,先睇下呢個我係吉隆坡住既地方,朋友屋企就係呢啲咁靚既別墅,我諗一個普通香港人係想像唔到別墅有幾靚有幾大間,更加唔會諗有機會住到呢啲咁靚既大屋



第五天 - 第七天

黎到檳城都係冇去好多地方,主要係上左升旗山,不過天氣唔好睇唔到靚風景,只係時不時隱約見到山下小小景色


第七天 - 第八天

怡保都係冇去咩地方,只係作為檳城同吉隆坡之間既中轉站,順便試試怡保最出名既芽菜雞


第八天

吉隆坡上機前有小小時間,去左唐人街(茨廠街)行過圈,話晒呢個係出名既旅遊景點作為遊客過黎望一望啦


八日行程好快就完,今次旅程大部份時間都有朋友帶領,我唔洗點準備就可以去玩,而且呢個係比平時旅行更特別既旅程呢


~ 待續 ~

 

4 則留言:

  1. 吾使煩的旅程,我就最鍾意,總之有人安排晒就最好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,有人安排晒唔洗諗咁多,帶個人去玩就得~

      刪除
  2. 喱排都好多大馬樓盤來香港銷售.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到,之前都好似冇係近排先有@@

      刪除