2017年7月22日星期六

怡保美食遊

< 怡保吉隆坡﹑檳城8天遊 >

第七天

朝早七點前已經起身,整理行李準備回程;之前有諗過幾個唔同方法返香港,經吉隆坡﹑新加坡﹑曼谷都有考慮,最後都係用最簡單既方法由吉隆坡飛返香港;係去吉隆坡之前順道經一經怡保,唔洗一次坐咁長車程之餘又可以去食芽菜雞,相信呢個係一個好選擇




今日檳城都係唔好天,好好彩冇落大雨,由hostel快步行去碼頭,八點已經去到




同上次一樣由喬治市坐船去北海,同啲車一齊坐;呢程船唔收錢,只有另一個方向北海去喬治市先收費,我好似坐左霸王船咁tim




由船上回望檳城喬治市






好似動物園咁圍住晒啲人


好多等過海既車


上次就係呢道坐火車返吉隆坡,因為火車班次少就唔到時間,所以今次選擇坐巴士唔坐火車


經過火車站就到巴士站,我預先已經麻煩朋友幫我買定車飛,先到售票處問問車牌再出去上車




今次坐Sri Maju公司既車係貪佢有接駁車入市區,唔洗煩轉車問題;巴士準時八點半開出,如果頭先搭遲一班船有機會上唔切車!




兩個鐘多小小車程到達怡保,怡保呢個新巴士站係市郊,仲有一大段路先到市區;去到巴士站即刻問職員接駁巴士係邊道上,職員竟然同我講最快個班車冇左,要幾個鐘之後先有車!




唔趕時間坐低整理一下背囊,頭先個職員突然揮手叫我過去,話好快有車到比左個車牌號碼我,又會變得咁快




呢道係有巴士出市區,不過唔知佢去邊,慣左睇中文佢出個英文/馬拉文唔知邊道打邊道


成功比我搵到接駁巴士,全車得我一個乘客




去到市區巴士站,原來呢道唔近住個邊,但就近食芽菜雞既餐廳,早餐都未食而家去開餐岩晒


經過好多傳統店鋪,好快就行到;怡保天氣真係熱,行一陣已經出晒汗,之前計劃會去怡保好出名既霹靂洞,諗諗下都係唔去啦,hea下就算








怡保有兩間餐廳食芽菜雞出名,其中一間係我食既「老黃」,另一間係老黃對面既「安記」(今日安記冇開門唔洗諗食佢);我黎得早客人唔多,夜晚啲枱開晒出黎好熱鬧






雞同芽菜都有得叫一人份量,岩晒我一個人食,價錢仲好平


一人份量都唔少,我敢講平時係街好難可以食到咁香咁滑咁好食既雞!超正!


芽菜好鮮甜,香港唔會食到!


除左芽菜雞之外,怡保河粉都超出名,勁滑!


本來已經食飽,喱姐極力推薦我食肉丸,咁我又叫左黎食,大大粒又有超香肉味,香港都係未見過!


好多好多芽菜同雞,食到好飽好飽




怡保另一樣特產係「打門柚」,喱姐推介話一定要試,而家食到咁飽唔試住,晏小小先再買


由餐廳行去近火車站既hostel大約二十分鐘,天氣熱要慢慢行










難得黎到有冷氣既地方坐左好耐都唔想走,今日冇特別地方去坐耐啲都冇所謂;我應該好耐都未試過住宿要比按金,呢道話要收按金時比佢嚇一嚇,差啲唔夠錢,不過比佢收一收我都驚唔夠錢用,今日多左個任務就係去唱錢




涼左一個鐘冷氣又再出發,出去外面四圍行下












有間HSBC bor,話唔定可以係atm拎到錢


行行下就去到怡保火車站,火車站對出有一棵怡保既象徵怡保樹,可惜棵樹已經比風吹倒,怡保現存只係得返一棵怡保樹係DR公園


唔知點解有個後門可以行入火車月台!冇野睇都係快啲返出去!




火車站旁邊有郵局,要買郵票寄postcard;馬來西亞寄postcard超平,馬幣0.5就可以將明信片寄到全世界,一蚊港紙都唔洗




慢慢行返去頭先芽菜雞個邊,成功搵到找換店唱馬幣










麥當勞都好有古舊氣息


喱姐話呢間既鹽焗雞好正,可惜我一個人邊有可能食到一隻雞,唯有放棄啦




去到呢間出名既豆腐花鋪食豆腐花






食碗又滑又冰凍既豆腐花即刻清涼晒


飲埋冰凍豆漿更正


原來豆漿入面有咁多糖漿,唔怪得咁甜啦,哈哈


呢間既加央角好好食,買左一盒返香港


芽菜雞開始多人啦




係鴨仔燈飲返杯傳統涼茶下下火,冇記錯既話係0.9一杯咋






芽菜雞呢邊有好多打門柚賣,感覺上係呢啲遊客地方買唔係太好,行返去頭先見到既一間路邊士多買,價錢果然平好多,好似大個十蚊細個五蚊咋;打門柚有分甜同酸,即時買左個甜既開黎食,真係又甜又多汁,買多兩個返香港慢慢嘆






行另一條路返hostel








屋企人見我話個打門柚好食就叫我買多兩個,快步來回左一轉頭先買柚間士多,係天黑前成功返到去,今晚都冇再出去啦;今晚晚餐冇出去食,食左半個打門柚已經好飽


今晚住既hostel好大,但唔多人入住,沖涼房廁所都冇遇到其他客人




好鐘意呢種款式,可以拉簾自閉,又有獨立冷氣夠晒凍,價錢好平大約65港幣一晚




有水同毛巾提供


床下有locker


仲有位比我寫postcard


怡保半日旅程好快結束,冇去玩既地方只係作為中轉站同黎食野咋,呢兩個目的都成功達到,仲買左好多手信返香港,好滿足



7 則留言:

  1. 有啲以前HK啲汽車渡輪feel....
    中途住晚怡保玩多個地方唔錯喎,hostel企理
    周街行又多美食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 同香港汽車渡輪應該有九成相似~
      怡保出名多美食,如果有多啲時間可以繼續食食食~

      刪除
  2. 肥肥短芽菜好鮮甜,我係香港食過,買左好多手信,家人實好開心啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種芽菜特別好食,不過冇係香港見過:(
      最開心就係我買左幾個柚,哈哈~

      刪除
  3. 慘啦......見你咁多樣嘢都話係喱姐介紹你食,如果其他讀者見到又跟住去食,我驚唔啱大家口味嗰時會俾人鬧呀!😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家多謝你都黎唔切啦,全部都咁好食:D
      我都鐘意食既野相信大家都會岩口味:D

      刪除