2017年8月19日星期六

廣島。平和記念公園

< 福岡廣島﹑尾道﹑山口6天遊 >

第一天

今次旅程決定左去廣島之後好快就book好酒店,有小小麻煩既地方就係廣島附近好似冇出名既溫泉區,我對廣島又唔太熟,只可以係google map上跟住火車路線沿路搵溫泉,又好彩比我見到個好方便既溫泉區,最後上網book埋JR pass就可以等出發




朝早七點幾機,未天光就坐巴士到機場,預早左好多到,可惜有人遲好多,差唔多close counter先到,搞到我想坐低食早餐都冇時間,只可以買麥當勞係登機閘口前一路等一路食


個天好灰,好彩飛機準時起飛


話咁快就到福岡機埸,國際線入境大堂好細,一眼睇晒




上次到福岡時我係無聊到係機埸直接行出博多,相信呢個世界冇幾多機場可以近到行去市中心都得;今次坐接駁巴士去國內線大樓再轉地鐵到博多站




到博多站第一時間係換JR pass,預先網上訂平¥1000緊係訂左先,只係撳幾個掣好方便;冇為意JR西日本同JR九州係兩個地方,結果排錯左JR九州,好彩排左陣有職員提點,即刻去返JR西日本counter,呢邊冇咩人好快就搞掂




換好pass已經一點幾,要搵地方食午餐,博多站有個地方好多餐廳,見到呢間拉麵鋪就入左去,黎到博多當然要食博多拉麵;呢間鋪個名熟熟地,原來香港都有分店




呢個就係今次日本旅程第一餐,係好好食既拉麵


上車前仲有時間,可以係超級市場行下,媽媽以前黎過博多,估唔到佢認得啲地方,博多站我反而唔係咁熟


有pass唔洗再買飛可以直接入閘






今次用呢張「廣島&山口地區」pass可以由博多坐到尾道,呢五日主要車程都係靠佢,又抵用又方便




先由博多坐新幹線到廣島,列車座位好舒服,舒服到唔想落車




大約一個鐘車程黎到廣島啦




廣島站對出就係路面電車站,係廣島主要公共交通公具




揀岩要坐既路線上車






坐到「原爆屋頂前站」落車




當年原子彈係廣島上空爆炸,廣島市區絕大部份即時炸成平地,呢座建築因為石造先僥倖冇完全被炸毀,但已經係頹垣敗瓦






一個咁舒服既地方,點想像到幾十年前原子彈就係旁邊幾十米爆炸




平和記念公園環境寧靜舒服,公園內有「平和記念資料館」展出相關歷史資料,可惜媽媽覺得恐怖唔敢參觀,我都冇機會入去lu,想像得到當年真係好恐怖






沿本通商店街行去酒店,順便當行街




今晚住呢間酒店,價錢唔貴




三人房唔算細間


第二日唔洗執房服務,酒店送左咁多枝比我飲


係酒店攤左一陣,出去搵地方食晚餐;廣島風御好燒好出名,去左專食御好燒既「御好燒村」睇下,可惜媽媽話呢個唔岩佢口味,暫時冇得食lu




路過間快餐店就入左去,佢話呢啲更岩佢口味




飯後去行商埸,媽媽行超級市場我去睇比卡超,百貨公司八點關門就要返去




夜晚冇地方去,早啲返酒店休息,今朝咁早起身相信佢地都辛苦;聽日好多地方想去,又要早起身啦


4 則留言:

  1. 「平和記念資料館」其實內裡展覽好值得去睇,不過伯友話覺得恐怖唔敢參觀,吾去睇都是好的,細細聲講你知,比我去都吾會入內參觀,我會發惡夢架>_<同阿媽去旅行,最緊要吾好比佢行咁多,始終上了年紀,行吓食吓坐吓再行吓就最好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔參觀都好既,如果影響到旅行心情就唔好啦:(
      同我自己去比今次算行少好多,幾日都係未天黑就返酒店坐下~

      刪除
  2. 親子遊看來又是另一種旅遊樂趣^^

    回覆刪除