2018年11月24日星期六

東北紅葉。茨城。築波山登山

< 日本東北紅葉之旅 >

第一天

等左咁耐,出發去日本既日子終於到,為左慳返啲假期又可以用盡時間選擇坐凌晨航班,天光去到日本就可以開始玩;飛機半夜兩點先起飛,收工返屋企食晚飯再執行李先出發都未遲,對我黎講呢班機時間好正;我去旅行會盡量帶少啲野,加上出發唔會有好多野拎,隨意塞晒啲野入背囊就可以出門口;今次旅程有妹妹同我一齊出發,我地頭兩日會一齊玩,第二日我就會自己出發去東北,而佢會留返係東京附近玩


預早兩個鐘去到機場,check in後入禁區坐低食少少宵夜,估唔到廉航既登機閘口都可以咁近,行幾步就到,飛機亦都好準時起飛,今次日本之旅有個好開始


今次坐得比較前,好快就可以落機,過關亦都好順利


出去後第一時間拎電話卡,呢張電話卡係免費,本身只係得500MB,因為我用佢個app book左一晚酒店所以變到無限數據,而佢比想像中好用,除左最後一日係秋葉原有大約15分鐘唔知點解用唔到之外咁多日都問題不大,所以一路都繼續用佢,本身係香港帶左上網卡去最後都冇用過


向上望估唔到會見到亞絲娜!機場竟然有動漫聖地介紹,今日時間緊迫暫時唔去睇住


先去JR遊客中心換之後幾日要用既東北pass,紅色招牌睇唔慣第一眼唔小心miss左,其實佢就係入閘機對面好易搵


換好pass再換好聽日既車飛後就開始正式今日旅程;今日行程係去茨城縣既築波山,由成田機場去冇直接車到,要轉幾次車;先由機場坐京成特急到「東松戸站」




再轉JR武蔵野線到「南流山站」




再轉TX築波快線到「築波站」(つくば)


去到築波站先放低大背囊,用細背囊上山就夠,好彩呢道有locker


一出地面就係巴士總站,即時見到部寫住去築波山既巴士上緊人,好彩係上車前諗一諗,我唔係要坐呢部車;行去另一個站睇下,終於見到我要坐個部,上築波山係要坐去「つつじヶ丘」呢部先岩


唔係好多人去築波山咋,車費¥870


大約五十分鐘去到總站「つつじヶ丘」,呢道已經係山腰位置;築波山係日本百名山之一,雖然高度只有877米,但佢位於關東平原之上又係茨城最高峰,四圍都係平地所以築波山好突出,山上風景都非常好,同日本最高既山富士山有「西富士、東築波」稱號


巴士站旁邊係手信店同餐廳,見有時間就行下順便食埋午餐先上山,叫左蕎麥麵同雞飯




呢道最正既地方就係風景,望到好遠


食飽野買多兩枝飲品正式出發


有纜車可以坐到山頂,今次既然話行山咁緊係唔坐,要用腳一步一步行上山


築波山算係一個旅遊冷門地方,黎既人唔多,更加冇遇過有人講中文,係日本真係好難得;其實我黎呢道最重要既目的就係「朝聖」!又係「登山少女」(ヤマノススメ)「朝聖」!(今次係妹妹想黎唔關我事架)








呢度既蟾蜍好出名,蟾蜍油聽聞有護膚效果


1.8公里就到山頂,相信唔難行


上山入口位置有一個荒廢左既遊樂場,睇落荒廢左好耐,如果夜晚黎到相信會好恐怖






今日天氣好好,視野好清楚,又有藍天白雲






一開始既路好易行






呢道行山既人唔多,每當遇到其他行山人士既時候大家自自然然就會互相打招呼,行都行得特別開心






築波山有兩個山頂,分別係男體山同女體山,而家我地就向住最高既女體山前進






由開揚既山路轉入樹林之間,係日本行山比係香港行舒服好多,空氣好溫度亦都非常舒服,而且冇咁多人環境又好寧靜,可以好好享受大自然環境




去到一間古代茶屋「弁慶茶屋」舊址,可以好好坐低休息,飲啖茶再出發






好多好大既大樹


穿過奇怪既石頭


路過一間小神社


傳說穿過呢個「母の胎内潜り」會好似新出世既BB咁有個新開始




沿路有好多奇岩怪石,會有牌介紹佢地






上到750米啦


繼續向山上行,仲有二百米就到!去到最後路段算係比較難行少少,石頭好大舊有時要用手幫手爬上去












好快就見到開揚既風景










再行上小小過埋神社就正式去到築波山女體山山頂






仲差小小!




就係呢道啦!下面係關東平原,風景超靚!










啲細路好大膽,係啲石上面爬黎爬去,其實山頂範圍就係得呢啲石頭,旁邊就係懸崖,見到佢地都驚驚地


因為呢道風景太靚而且太舒服,原本行完呢邊就會過另一邊既男體山,最後都係放棄左,寧願係呢度留低咩都唔做,慢慢欣賞風景






今次既主角出場啦,多謝佢地介紹我先會黎到築波山山頂,見到呢個咁靚既風景,原本我完全唔識築波山




都比你出下鏡先


其實佢地上山係睇夜景,呢道望到東京既夜景好靚,不過今日係星期一纜車唔開夜晚,就算行路落山都唔會有巴士走,所以唔可以睇夜景啦,只可以欣賞到日景,就算係咁我已經好滿足


玩到差唔多四點係時候返去啦,我地會搭纜車落山




纜車站要再行落小小






纜車岩岩走左,行多陣搭下一班


纜車站有觀景台,一樣可以睇到靚景








太陽準備落山


另一邊山峰就係男體山


行多陣就去排隊上車,單程車費¥620,六分鐘就落到山


車箱可以坐70人




由纜車望出去風景都係好靚








落返山時間岩岩好巴士上緊客,趕到4:30呢班尾二班次返去築波站




「TX築波快線」可以直接由築波站去到秋葉原,部車行得好快,最快45分鐘就到;我地去到「北千住站」轉車到「日暮里站」,再坐到「入谷站」,即係今夜hostel所在地




放低行李即刻坐車去池袋


黎池袋最重要緊係行animate


周圍睇下夾公仔機,行到十點就返車站




係池袋站見有餐廳開門就入去食晚餐,食烏冬同章魚燒,食飽就返去啦




今日第一日黎到日本旅程已經好豐富,由朝早玩到夜晚,就算琴晚係飛機冇點訓過都一樣好精神,相信之後既行程一定會更精彩

4 則留言:

  1. 行上山要幾耐時間?比我就坐覽車上去啦^_^築波山好景好靚,漫畫裡的夜景好靚,相信實景一定更加靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢行行左岩岩好兩個鐘~
      可惜平日纜車夜晚唔開,我都想欣賞夜景~

      刪除
  2. 好犀利喎你地兩兄妹,無乜點瞓仲可以去行山,後生仔女果然係唔同啲^^
    下次再去要揀weekend了....咁係咪要帶頭燈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得玩辛苦啲都唔怕既~
      如果要上山頂就要頭燈啦,不過只係搭纜車上纜車站平台睇夜景就唔洗帶~

      刪除