2022年2月1日星期二

日本17天鐵路之旅。諏訪湖篇


~ 祝大家新年快樂 ~


 < 日本十七天鐵路之旅 >
< 諏訪湖篇 >

第十五天
 

今日由盛岡出發,經過幾百公里路程去一個一直都好想去既地方,就係傳說中「你的名字」裡面「糸守湖」取景地「諏訪湖」,因為路途遙遠所以一早又要出發

玩左咁多日終於要離開東北地區,坐車由盛岡到大宮再到長野再到松本,去到都已經過左中午時間,係車上訓下又睇下報紙,唔經唔覺就去到;呢幾日新聞都係不停講加稅…


長野都係一個好靚既地方,今次冇時間停低純粹路過,希望將來仲有機會再黎啦;長野縣雖然多山,路過都見到好多平地農田,環境感覺好舒服


最後去到松本落車,想睇一睇非常出名既松本城;冬天呢道可以見到好多雪山


一行出站就見到好多街道綁住呢啲繩,一路行去松本城方向都有,當時唔知呢道有咩活動


第一次黎到長野縣當然要入郵局買明信片


一路行最後去到一個舉行祭典嘅地方,當時我完全唔知呢道舉行緊咩活動,之前我都冇留意松本呢道有咩睇,只係識得松本城,又咁岩會路過松本所以就黎左


去到神社先知道原來呢道舉行緊一個叫「神道祭」既活動,除左小食攤檔之外仲有花車,相舍夜晚一定好熱鬧

 

冇停留好耐就繼續行去松本松本城範圍好大環境好靚,天守更係現存十二天守之一,今次我冇預時間上去慢慢參觀,係出面望下已經心滿意足


行完松本城就返去車站附近食野,好快就繼續去今日最主重要既地方

列車繼續經過好多農地,去到諏訪市終於有返城鎮既感覺

「上諏訪站」最特別就係月台有個足湯,應該唔係好多車站有咁特別既設施

 
車站附近冇乜特別,係附近行左一陣之後就搵到上山;不過一開始Google Maps就指條咁既路比我上行,就算條路冇寫住唔比人行我諗都唔會有人行掛

最後都係行條大啲既路行上去穩陣啲,起碼睇落似係有人行


穿過小路慢慢行上山,最穩陣可以沿着馬路上去就得,不過行馬路會行遠好多,穿過民居小路上去會快啲


一路行已經見到諏訪湖係眼前,今日天氣好好風景亦都好靚


行埋最後一段馬路就去到目的地「立石公園」,由車站行上黎唔洗好耐,我慢慢搵路再一落行一路睇風景上到黎唔洗45分鐘

立石公園可以清楚睇到全個湖同湖邊城市風景,唔怪得呢道咁多屋起係山上,日日可以睇住咁靚既風景人真係好識嘆


上到黎時間仲係好早,係公園行左一圈之後就坐低望住個湖慢慢等日落,有啲後悔冇買野上黎食,應該要一路食野一路望住個靚景; 由下午等到黃昏再等到夜晚,望住風景變化,呢種感覺真係好寫意,平時去旅行經常不停走來走去,好難得有機會可以坐低咁樣慢慢欣賞風景,而且仲係望住一個比城市包圍既湖,我諗第二道好難見到

 

睇到心滿意足就落山行返去車站,黎呢道既人見全部都係揸車上黎,我諗冇幾多人好似我咁無聊自己行上黎;落山行返上黎個條就得,沿路有好多民居所以基本上好多路段電筒都唔使開就可以行到落去,比起早幾日「山梨県笛吹川 フルーツ公園」落山個條路易行又短好多


去到車站冇浸足湯,直接坐火車返新宿


返到新宿行左個圈就去左麥當勞,呢間就係「天氣之子」入面陽菜做野既地啦,仲有陽菜請食既巨無霸~

 

 第十六天

 

十四日JR PASS已經用完,今日會留係東京,首先去左「朝日稻荷神社」,神社係大廈天台,如果有睇過「天氣之子」就會知道天台係會有神社

跟住去左參觀「天氣之子展」,入面唔可以影相;展覽出面就係紀念品店,當然唔會放過紀念品~


 由銀座向秋葉原方向行去,路過「神田神社」,去過咁多次終於有機會黎到參觀,呢道有好多產品同活動會結合動漫元素,係一間特別既神社

之後時間又係秋葉原四圍行,好快又過一日


 第十七天

 

最後一日主要都係上野秋葉原搵野買帶返香港,夜晚先飛仲有時間比我慢慢行


最後上機時大背囊只係得16.1KG,比以前放到廿幾公斤少左好多野,有時都唔知可以買啲咩返黎,始終買野唔係我.強項......


十幾日旅程轉眼結束,以前一年可以隨時去幾次日本,邊估到超過兩年後既今日都仲未有機會再去旅行...期望疫情盡快過去,大家可以再次環遊世界

 

  < 日本十七天鐵路之旅 >

< 完 > 



 

 

沒有留言:

發佈留言