2015年10月25日星期日

福建。承啟樓

< 福建土樓4天遊 >

第三天

琴晚5個人訓一間房,3個人迫一張床,加上夏天天氣熱,晨早六點就起身唔再訓lu,坐係地下慢慢寫postcard,寫左十幾張抄地址都抄到手軟,等到寫好晒大家都起身準備開始新一日行程


食過早餐後離開田螺坑土樓群,上車去今日第一個目的地


途上發生小小意外,我地坐既車無啦啦比對面線私家車走左過來輕輕HI到車尾,大家都平安無事但就用左小小時間去處理,今日唔趕時間冇所謂啦


琴日朝黎到仲未開門,今日11點已經黎左好多遊客,呢座就係福建其中一座最出名既土樓,有土樓之王之稱既「承啟樓」;叫得土樓之王當然就咩都大過人,直徑有73米,每層有72間房,最多住過六百幾人


自從琴日睇左成日土樓之後,見到啲土樓都覺得悶,所以都費事再比錢入去參觀,係外面四周圍行下算lu;其實睇得多土樓真係會睇到悶架,早知道黎一日就夠...




呢個位聽聞話係好出名既方圓一線天


旁邊既土樓可以免費入去參觀










除左土樓之外都有一啲非土樓建築




係附近行黎行去都冇咩好行,行返出黎上車去下個地方lu



*****************************************

近排實在太多野做(而且又懶),都冇咩時間update呢道
早兩星期工作上遇到一個大難題,總算平安無事解決,但好快又會遇到下一個難題,呢個我相信唔會解決得到,唯有係剩餘時間盡力做到最好...咁多野煩係時候去旅行逃避一下,今年都冇去過旅行,下個月終於有機會去啦,前日買左11月去台灣既機票,今次好大機會去得成,哈哈^^話說台灣咁受歡迎我都未去過,今次終於到我去啦,相信台灣一定好好玩^^



4 則留言:

  1. 去台灣可以食多啲美食^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪都幾多人踩單車去賞土樓?

      刪除
    2. 唔知台灣有咩美食呢:D

      刪除
    3. 踩單車我又唔多留意到有,可能只係咁岩有車隊經過@@

      刪除