2015年11月1日星期日

福建。南溪土樓群﹑永定土樓

< 福建土樓4天遊 >

第三天(續)

午餐過後繼續睇土樓,去到一個比較冷門既地方「南溪土樓群」,呢邊唔似之前振成樓個邊咁熱鬧,除左我地之外其他遊客一隻手數得晒,環境寧靜舒服


南溪土樓群有好多土樓,方又有圓又有


首先去到「衍香樓」,「繁衍子孫昌盛發達,書香門第世代流傳」,個名又改得幾靚




衍香樓唔似之前去過既土樓統一收費,佢屬於私人性質,由樓主自己收費私人開放參觀,當時樓主收費10蚊一位,平平地就入去睇下


土樓中間都有建築






可以上樓隨意參觀;土樓入面住左好多居民,算係比較原汁原味








再去其他地方參觀;河入面竟然有一家外國人玩水




前面係被戰火損毀既「立本樓」




只係得返外牆,入面咩都冇








繼續四圍行












「環極樓」係一座比較出名既土樓,已經睇到悶冇再入去參觀lu


睇完土樓後上車去到今晚住既地方,我都唔知係邊道,只知佢係永定一條鄉村,亦都係包車師傅屋企,師傅好多屋企人都住呢道


師傅屋企係一座小型方形土樓,好平凡好普通理論上遊客唔會黎呢道,今日可以體驗到真真正正既土樓生活










土樓房間就係咁簡單,唔好諗有咩設施,廁所要係地下先有,當地人就係咁生活


外面環境好舒服


放低行李後出去市區(應該係鎮仔)搵食


先去街市買野,黎街市唔係想買菜,而係想買煙花


成功係士多買到


去左一間小餐廳食晚餐,都係食菜多,鄉村蔬菜就最新鮮




食完飯時間仲好早,有人提意去唱K,咁就去左lu...我一向都對卡拉OK冇興趣,只係陪大家坐下咋...




返到去土樓對出既空地,煙花出場!買左一大堆盡情燒晒佢!好多年冇玩過煙花啦!




今個晚上,係我現時為只見過最靚既星空,比富士山頂既星空更靚;全個天都係星星,就好似全天空都發光一樣,我都唔知可以點形容,對我黎講好震撼!可惜當時唔識點影星,星空只可以留係心中

第四天

一早起身早餐都未有時間食,要出發去火車站搭火車




係永定街頭落一落車買早餐,再繼續去火車站




包車師傅幫我地預先買好火車飛,同佢分別後入去等車啦;今次遇到一個好好既師傅,大家都係後生仔又玩得又傾得,而且一路都按我地要求車我地去玩,令今次旅程玩得特別開心








由永定返深圳行車時間都係日頭,咁坐硬座算啦,一班人一齊玩時間過得好快






大埔


返到深圳,土樓小旅行完滿結束


連續睇左兩日土樓其實都睇到悶,不過冇所謂啦一班人嘻嘻哈哈一樣玩得好開心;土樓係一個好特別既建築,值得大家花小小時間去參觀,由其而家交通比以前方便得多,坐和諧號舒舒服服就去得到,班次又多又唔洗坐舊式火車咁耐咁辛苦;住土樓都係一個好特別既體驗,好多人話土樓冬暖夏涼,不過我覺得夏天去就要考慮清楚,傳統土樓係冇冷氣,天氣熱難啲訓得著架,而且又冇私人廁所,唔知大家可唔可以接受到呢?



PS.呢篇原本爛左尾既遊記終於係今日(二零一六年十月九日)完成,雖然遲左足足一年,不過遲到都好過冇到啦,總算係完成左,Yeah!


PS.馮兄唔好話我爛尾啦 



沒有留言:

發佈留言