2016年11月19日星期六

東京。高尾山 與 河口湖薰衣草祭

< 東京﹑富士山﹑飯能9天遊 >

第四天

一朝早七點起身出發,今日要離開東京市區,去到富士山旁邊既河口湖,方便之後一日上山;先將大背囊同冇用既野留係東京,轉用細小小既行山背囊出發!


坐地鐵到新宿,再轉京王高尾線坐到總站「高尾山口站」;如果一日東京來回高尾山有pass可以買,我唔返東京就用唔著lu


由新宿出發大約一個鐘車程黎到啦


其實...我係因為漫畫而黎架,哈哈




頭先買左個飯團未有機會食,落車後係月台坐左一陣,食左佢先出發,唔食早餐冇力上山點算呢


成個站新裝修過,同漫畫有啲唔同




高尾山有幾條唔同路線上山,可以行上去,亦都可以坐吊椅或纜車上去,原本我計劃好似漫畫一樣行1號路上去


可惜一黎到高尾山就落雨,有時仲落得好大,就算開遮都係濕


高尾山代表動物鼯鼠




天氣差好遠...




落雨都懶得行,直接坐纜車上去算數,纜車站係正山口,咁吸引想唔坐都唔得啦




如果買來回會平小小,我都唔知會唔會行呢條路落山,所以就買左單程票,期望一陣唔再落雨可以行返落黎




呢部纜車同香港山頂纜車差唔多,用鋼纜將車拉上山;而呢部車就比香港既細一啲,只有一卡車箱


不過高尾山纜車比香港纜車斜好多,車箱設計係一層層,一陣上到最高時部車仲會斜到個人向後




入面好似樓梯


睇相係感受唔到,呢條係日本最最最斜既纜車路線,可想而知有幾斜




上到黎啦!高尾山有599米高,呢道只係472米咋,即係仲有排行




上到黎都係落住雨,而家仲望到小小野算好啦,一陣天氣將會更差


鋪頭又唔開


去山頂沿路會有一啲小景點,呢棵係好似八爪魚既大樹






會帶黎好運既八爪魚




大霧之下冇咩好睇,只好默默向上行














離開纜車站頭一段路係小斜路,唔覺得辛苦




中間有小段路分開左樓梯同斜路兩邊,兩邊都係去同一個地方,我又係根據劇情需要行樓梯呢邊,好在唔係好長好快行完




路過一間小茶寮(咁古代feel),有免費茶水供應,當然仲可以食野啦


想食呢個烤團子好耐啦,好好食架




再行就去到佛教寺廟「藥王院」,有超過一千年歷史,算係高尾山最出名既地方,如果坐纜車上黎呢道係必經之路,有唔少善信參拜架












四圍搵位影相




藥王院好大,向上行都仲係寺廟範圍,我冇點理繼續向上行就算










夜晚有機會見到飛鼠


離開藥王院後雨又變返大,背囊就算有rain cover都入水濕濕地,呢個時間都冇咩可以做只諗住快啲行到上山頂,希望山頂可以見到小小風景






終於黎到啦,咩都見唔到,哈哈


觀景台就係咁啦,理想同現實始終係有啲距離,係呢個距離大左啲姐...好彩未上山時都估到係咁架啦,冇咩話特別失望,希望富士山有好天氣就得(當時冇諗過自己好快會再去高尾山,過兩日會去高尾山睇紅葉,希望今次有好天氣啦)




理想係咁架!




好多人黎到山頂,呢道有餐廳又有間小小博物館,係博物館行個圈就落山啦,唔係道浪費時間lu,今日仲有地方要去






繼續落大雨




去返纜車站附近,好天既話呢道係可以望到東京市區,而家天氣仲差過頭先連前面啲山都見唔到






落雨坐返纜車落山算lu






落到山發覺下一班火車就快開,買左小小紀念品就向車站跑去,岩岩好順利上到車,如果上唔到呢班車就轉唔到下一班車,又要唔知等幾耐,呢道唔係市區班次唔會好密


由「高尾山口站」坐一個站去「高尾站」,轉坐中央本線去「大月站」,再坐富士急行線去「河口湖站」,時間要兩個幾鐘,有排坐




買左個炒麵麵包一陣食


本來係坐車尾,後來火車調轉行變左車頭




沿路天氣都唔多好,不過冇落雨比頭先好左好多啦




路過富士急樂園,曾經黎過架


經過三程車,終於黎到河口湖站






河口湖站本身係餐廳又係手信店,係道坐車返東京順便買野就最方便,可惜我唔係由呢道走冇機會比我買手信




我住個間溫泉酒店有車接送,去車站旁邊案內所請職員幫手打電話通知酒店,好多人都係搵佢地幫手


案內所有好多優惠卷拎,玩河口湖可以慳到錢,今次我用唔著


富士山我黎到啦


等車期間出去行下,河口湖站附近冇咩野,最重要係比我發現有便利店,唔洗擔心聽日冇早餐食同冇地方買野帶上山




酒店用私家車送到Fuji Royal Hotel Kawaguchiko門口,服務好好;黎得河口湖點都要浸下溫泉,今次平平地揀左住呢間,本來係預左行完富士山再浸溫泉嘆返下,後來改左上山時間變左浸完溫泉先上山








如果住正常房呢間野好貴,我訓呢間多人房就平好多,三百幾一晚,訓既床鋪同其他房一樣咁舒服架;今晚全間房只係得四個人,好寧靜,我諗呢道唯一唔好既地方就係出面個廁所,感覺好奇怪


酒店係湖邊,由窗口望出去就係河口湖


酒店外觀


放低背囊好快就出去,已經四點半再唔出去就趕唔切




圍繞河口湖有好多地方可以玩,今次我既主要目標唔係玩河口湖,只係揀左一個近近地既地方參觀


穿過農田向「八木崎公園」方向行去




河口湖真係好靚,企係呢道睇有小小去左瑞士既感覺,加埋山上有啲雲霧成個意境好正






留左一陣再向前行,好快去到「八木崎公園」,呢段時間咁岩有薰衣草祭,第一次見到咁多薰衣草咋,係好似花海咁多,空氣好香薰衣草味






可惜今日多雲冇陽光,影出黎既相都係陰陰沉沉,而且薰衣草好似已經係季尾啦,唔係最靚既時間,不過現場睇都係好靚






除左薰衣草之外仲有好多其他花












時間已經唔早,遊人唔多,環境特別舒服






隱約見到太陽開始落山,我都係時候慢慢行返酒店lu




仲有攤檔未關門,食小小野過下口癮






由於時間關係,好快食完就趕返酒店浸溫泉,呢個係河口湖既重點活動黎架






之前住過兩次溫泉酒店,兩間既溫泉都好大而且冇咩人,呢道就唔同啦,溫泉細一啲而且仲好多人一齊浸,可能個個係道冇野做走晒去浸溫泉啦,哈哈(話說浸完溫泉發現唔見左袋錢,係房搵左好耐都搵唔到,原來漏左係溫泉冇拎...);浸完溫泉返房望出窗外,可以見到大大座富士山,而且天空變得好清冇咩雲,只有富士山頂仲有小小雲;一路都有check住富士山天氣,天氣報告話富士山今晚會變得好天,未來兩日都會天晴,睇黎天氣報告好準丫


富士山上既燈光係由山小屋發出,而家睇落好遙遠,好難想像聽晚我會去到其中一點燈光之中


間房又望到富士山又望到河口湖,位置唔錯架


對住個窗發左好耐夢,都係出去行下仲好(出發前好多人同我講河口湖有好多鬼故,四圍咁黑搞到我都驚驚地...)


係湖邊睇到星星,都算影到小小






有人玩火!


係湖邊想搵個地方買野食都難,跟住google map行大約十五分鐘成功搵到便行店,今晚晚餐有著落啦


買好野食拎返酒店開餐,便利店既意粉超好食,如果香港既便利店都有咁高質素既意粉就正啦,香港個啲好難食...


食完野差唔多十點,又去浸多次溫泉,聽日一早就要走冇機會再去浸啦;本來想早啲訓聽日早啲起身,結果都係早訓唔到,但一樣要早起身...好快最重要既富士山旅程將會開始,今次可唔可以係山頂睇到日出要靠運氣啦,加油!



8 則留言:

  1. 嘻嘻﹗河口湖、山中湖個的鬼故我都有聽過,攪到我入住時都有啲驚驚>_<高尾山咁斜的纜車,令我想起檳城升旗山的纜車,你又去高尾山呀,現在是紅葉季節,你一定可以見到靚靚的紅葉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我都唔知鬼故架,有朋友講過之後忍唔住不停search,好彩我住個道咁多人氣唔怕~升旗山纜車都係好斜,唔知邊個斜啲呢?我揀錯日子去,又落大雨:(

      刪除
    2. 咁快又去完回來啦,等你報告東京紅葉情況。

      刪除
    3. 如果寫得切聽日share定幾張先:)不過今次又唔見野又唔記得買野,心情唔好:(

      刪除
  2. 咁大片薰衣草花海好靚呢… 現場一定更好看了!
    那 “朵” 好像繡球花的紫色花真美呀!未見過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係丫,現場比相更靚:)除左呢道之外,呢個時間好多地方都有繡球花,大大個超靚,香港冇咩機會見到:)

      刪除
  3. 單睇照片中的湖景山景,想像到你遲啲紅葉季節去一定好靚,有另一翻景象^^
    你在高尾山影果啲相,角度同動畫中的真係激似99.99%,如果係晴天就一定係100%^0^
    300幾蚊晚住溫泉酒店!!@@你成日都搵到啲筍嘢,好羨慕....
    薰衣草田都好靚,如果晴天色彩一定仲正
    好彩上富士山果日好天,相信你影的相一定好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅葉季節日本係靚啲既,就算同一個地有紅葉點綴下靚好多~
      高尾山係去朝聖,緊係跟住同一個鏡頭影啦,哈哈~
      不過天氣既野,唉...又落雨......
      我只係住平價大房咋,如果係去嘆就唔太岩,我辛苦慣就冇無謂啦~
      薰衣草正丫,第一次見咋~

      刪除