2016年12月10日星期六

富士山登山(須走路線落山)

< 東京﹑富士山﹑飯能9天遊 >

第六天(續)

富士山日出順利睇過,日本最高既劍峰又上左,登山之旅可以結束?話就話上山目標已經完成,實際上呢啲都唔會係今次登山之旅既終點,大家最終目的地係五合目先真;唔好以為上到劍峰就可以鬆懈,落山先係真係既地獄,老土啲都要講句「上山容易落山難」,落山流既汗比上山更多! 




食完烏冬出到黎陽光超好,但氣溫仲係好低,完全唔會覺得而家係夏天;一路都有人努力向山頂行上黎,大家都經歷過上山既路,明白有幾辛苦





人唔多可以靜靜欣賞呢片美景,由高山望出去感覺特別好








望住靚景就算唔捨得走,始終都要一別,附近遊人走得七七八八,我都差唔多時間落山




係走之前幫金剛杖燒返個山頂印,咁就完滿啦


大約八點半開始望住個靚景落山;上山同落山好唔同,上山係望住座山行,而落山係可以望住呢個咁靚既風景行,所以落山景觀係正好多,就好似一路係天空行緊一樣,不過睇風景還睇風景,唔想碌落山最緊要睇住條路


吉田/須走路線有專用落山路,同上山個條唔同;落山路主要係斜路,一開始已經係漫長既「之」字路,一層層向下行




一路對住咁靚既風景行,好唔捨得但又想快啲行落去;條路話難又唔係特別難行,話易又唔係易,開始時主要係呢啲沙石路,一路行一路向下滑,唔想仆低就要行得小心啲,呢個時候行山杖就係大家既好朋友,不過見有啲人可以好似平地一樣輕鬆跑落去...口罩而家好有用,一行就會飄起好多沙塵,冇口罩行人地後面會不停食麈


山上小屋物資係靠推士機運上去






見到啲人坐係上面都覺得牙煙,因為條路真係好斜




睇相好難感受到路有幾斜,睇下呢部推士機可能了解到小小




沿斜路向白雲方向行去;行行下朋友見有位台灣大哥冇行山杖落斜落得好辛苦,就將自己枝杖送左比佢,不過佢冇行山杖都行得好快追佢唔到...某程度係我懶行咁快,而且佢聽日將會為今日行咁快而付出代價,哈哈;講真無論體能運動天份等等所有野佢都比我好好多,一路都係佢等我,我好多謝佢




慢慢行中途又掛住影相,用左個幾鐘先去到八合目江戶屋,係呢道吉田路線同須走路線要分開啦;絕大部份人都會行吉田路線落山,會繼續係無窮無盡既「之」字路,不過我地將會行須走路線落山,貪佢可以玩「滑沙」;跟據官方時間,行須走路線落山只係需要三個鐘,以我既進度一定冇可能三個鐘行得完,哈哈;一路越行越熱,除低兩件衫休息一下繼續上路




繼續沿沙路落山


大約10:10落到本七合目「見晴館」,係呢邊須走路線最熱鬧既地方




有成22度,好熱丫!


呢道買野都係貴架啦,但燒印比吉田個邊平,只係¥200咋


而家先落到3200米,仲要落多超過千二米高度先到五合目,感覺好遙遠


佢地上山一定好辛苦,一上到黎就攰到訓低;由須走路線上山上升高度比吉田路線高,路又難行,由呢邊上山會辛苦好多,所以呢邊算係冷門路線唔多人行


差唔多落到雲層高度




望落去好快就要穿入雲入面


係見晴館休息左一排又食啲野先再出發,10:45終於去到七合目;呢邊少人行,不過有人情味好多,每次同人相遇大家都會打招呼,簡單一句問候對登山者黎講係好大動力,大家都要加油!


呢邊有好多呢啲白色小花,仲有好多蜜蜂採花蜜,佢地飛到咁高真厲害


下面間小屋屋頂曬滿綿被,唔怕大霧潮濕既咩?




10:52去到七合目「太陽館」,終於突破三千米落到2960米!


坐左一陣,見過最後藍天之後要行入大霧裡面lu




離開太陽館好快就要挑戰「滑沙道」,地圖可以見到滑沙道一條直線向下落,仲好長tim;行呢條路會有好極端既結果,可能好輕鬆好似滑雪咁滑落去,又可能適應唔到而吋步難行,無論點都好,入左滑沙道就只可以勇往直前,冇得行返轉頭架


前面已經有人係滑沙道落緊去,我又黎啦;一開始時遇到幾個香港人都係呢條路滑落去,不過其中一個似係行唔慣呢種路,只可以一小步一小步咁行落去,爬佢地頭之後就冇再見過啦,唔知佢到行成點呢?冇野可以幫到手,只可以祝福佢平安冇事;呢條路好極端,行之前要諗清楚


就咁睇可能唔覺斜,事實係好斜架,我估有三十度以上!全條路都係軟綿綿既沙土,最好玩既地方係每行一步會滑落去幾步,可以行到飛咁快都得,可惜我冇呢個本事,跌左唔知幾多次,只可以保持正常速度滑落去


一有人行過會掦起好大沙塵,天氣熱我又除左口罩,長期都食到成口灰,哈哈


見啲日本人好似滑雪咁玩,當對鞋係滑雪板,超快咁衝落去;呢個時間鞋套超級重要,冇鞋套就好似我咁對鞋不停入沙又要不停倒沙,入左石仔仲會好唔舒服;呢張相望上去可以睇到真係好斜架!


當以為滑完沙,穿過草叢之後又再滑過,沿路冇地圖又冇距離指示完全唔知自己去到邊道,只好見路就行


滑沙都好啲,有時候要穿過碎石,或者遇到大石就好易仆低,成段路都好講注意力同平衡力;開頭我滑得好慢,慢慢試下跌過同見到其他人點玩之後已經快左好多,不過小朋友快我更多,哈哈


就好似係一個大沙漠之中,所有地方都係沙;可以沿富士山山體直線向下滑,諗起都覺得痴線,而家我就做緊呢件咁痴線既事!


唔知過左幾耐終於見到有指示牌,仲有二百米行完,好野!


12:15終於完成滑沙道去到沙拂五合目,身處高度比吉田口五合目更低,不過距離須走口五合目仲有一段距離


玩得咁辛苦,係間冇開既小屋出面坐低休息下;成身出晒汗,連外套都濕晒,係道差唔多飲左成枝水!而家可以收埋件外套,只著t-shirt就OK;唔知點解呢道好多烏蠅,係好多好多好多


休息夠出發行埋最後一段山路落山,經過頭先既路,呢啲路唔當咩一回事啦,只係普通山路






呢啲樹林行山徑完全冇難度;頭先朋友行得咁快,而家到我威返次,呢啲山路係追我唔到,哈哈




沿路又係冇路牌標示距離仲有幾多,只有不停行不停行,直到見到呢個牌我就知好快到終點,終於落到2000米!


軍人都行富士山?


經過小神社即係仲有幾步就到,加快腳步衝落去


下午一點正,成功到達五合目,順利完成富士山旅程,好感動,萬歲!萬歲!




呢道職員好好人,主動教我地點坐車離開,又講比我地知開車時間;呢邊只係第二日開放登山,職員仲未見過吉田口既富士山保存協力金個小木牌,係呢邊就算比左錢都冇木牌留念,要吉田個邊先有


五合目只有兩間小商店,同吉田口比靜得多,但又好客得多,一見有人行過就送上蘑菇茶,我係第一次飲呢種咁特別既茶架


仲有個幾鐘先開車,坐低食住野舒舒服服慢慢等


臨尾食返個富士山咖哩飯;佢個樣係靚,但冇山上咖哩飯咁好食


2:30坐車離開須走口五合目




大約五十分鐘車程去到御殿場JR站,今次登山之旅真真正正結束!呢道可以坐巴士或者坐火車返東京都得,我為左慳錢選擇左慢慢坐火車返去


今次富士山之旅好幸運,遇到一個咁靚既天氣,兩日都藍天白雲,風景超靚;亦都好幸運今次可以順利上山落山,而且平平安安冇病冇痛,好值得感恩;自從上過富士山之後,以後睇富士山既感覺唔同晒,每次見到富士山都會諗起當日曾經係山頂行過一圈,永遠唔會忘記曾經上過呢座咁靚既富士山!

富士山對我黎講唔算難行,都叫行得舒服,反而早排上大東山行到頭暈(暈到個人飄飄下),不過又唔可以話富士山易行過大東山,只係富士山氣溫夠凍特別適合我,如果天氣熱我就大獲...除左運氣外,行山最重要係要按自己最舒服既速度行,唔好見人快就跟上去,座山唔會走左去架,就算慢慢行一樣可以行到終點,仲要唔好勉強自己一定要上到去,必要時要有放棄既勇氣,第日想去行幾多次都冇問題;始終山上地方高可能會有高山反應風險,希望以後所有上山既人都平平安安,睇到靚靚風景

由「御殿場站」坐車到「松田站」,再轉車返「新宿站」,經過兜兜轉轉返到hostel沖個靚涼,夜晚出動去新宿行街


黎到新宿都冇咩特別野好做,只係係街上隨意行下,算係感受一下東京大城市感覺;咁岩見到有間平價拉麵店就行左入去


我可以講我未食日本食過咁難食既拉麵,仲難食過香港個啲!難食都算,入面兩個女職員服務態度勁差,所有人都好似得罪佢地咁,食食下先知兩個都係大陸人,仲以為自己去左大陸!都唔明點解咁難食服務又差既鋪頭可以係日本存在!更唔明啲人點解會排住隊去食!




食完麵個肚硬係覺得有野「銀」住唔舒服,返去訓教算lu...



4 則留言: