2016年12月24日星期六

東京。築地市場﹑上野﹑淺草寺﹑酒酒井Outlets

< 東京﹑富士山﹑飯能9天遊 >

第七天

行完富士山之後,今次黎東京既目標已經達成,冇咩特別地方想去,就係東京四圍行下;幾年前曾經黎過東京,但仲有好多地方未去,襯仲有小小時間去多啲唔同地方睇下




朝早坐地鐵到「築地站」,一出黎見到「築地本願寺」,係門口望一望繼續行


再過馬路就到築地場外市場;當時聽講築地就快搬,襯未搬前過黎朝朝聖(雖然佢搬極都未搬到)




築地市場好多人,真係好多人,之前去都係啲冷門小小既地方,好耐都未遇過咁多人,而且好多都係香港人




築地主要係賣海鮮同食海鮮,我呢啲唔食海鮮既人黎到都係得個睇字,望住啲海鮮完全冇興趣,但作為睇下日本人既街市都算係一種特別體驗                                                                                 












小食都有唔小,不過唔一定好食,而且價錢唔平,我見係貴過其他地方






去到傳說最多人排隊既壽司大,唔知要排幾耐先入到去呢?






除左呢個玉子燒之外,築地其他野都唔多岩我,買左小小手信返屋企就走lu


再次黎到秋葉原,今次唔係為左行街,係黎呢道食野


係網上見秋葉原有間平價燒肉店,午餐時段任食一個鐘只係¥1000,咁平食碗拉麵都唔只呢個價錢,一於黎玩下日本燒肉


呢邊冇人,霸晒成間房


有好多款唔同肉類選擇,係不停燒之下好快已經食飽,後來變左食沙律菜同雪糕;呢個平價燒肉好抵食,味道OK架,而且又有得玩,平靚正!




食飽後去到Sunshine City


黎呢道係為左小精靈中心,次次到日本都要朝聖一下








旁晚時份去到上野阿美橫町,又係一個好多人既地方






發現呢間鋪好多零食買,買左一大袋


行行下太得閒企係道睇個uncle玩夾公仔機,睇住佢玩左二十次以上,由咩都夾唔到去到夾左好多出黎多到送比我,只係睇都覺得開心,哈哈


朋友今晚就要去機場,係走之前搵間坐得舒服啲既餐廳食晚餐,見到有間薩莉亞就上左去


薩莉亞啲野一向都岩我食,而且日本薩莉亞比香港薩莉亞仲要又平又好食環境更舒服,一唔留意叫得太多野,飽到食唔落












食飽返到hostel拎行李,再送朋友去上野坐最後一班skyliner到成田機場,今日就係咁四圍行之下完左lu


第八天

今次住呢間係比較大型既hostel,兩層高環境又大,係走之前幫佢影下相先




走廊


一樓廚房,好大間


一樓梳洗地方


一樓大廳




望住枝氧氣唔知點處理好,帶又帶唔走,用又唔用著,比人又唔知比邊個,如果就咁掉左佢搞到爆炸就唔好啦,最後比我開左黎聞,原來係冇味又冇任何感覺,哈哈


執好行李寄存係hostel,好好利用呢個上午出去玩


一早八點幾唔知去邊好,諗諗下決定去淺草寺望望




一黎到竟然落雨!淺草寺應該係東京最出名既寺廟,一早就咁多人;六年幾前跟旅行團黎過,當年跟本就冇時間行,連大殿對出既仲見世通都唔夠時間行到一半,今次終於比我慢慢行返夠本








傳說用啲煙燻下個頭會聰明啲,即刻比佢燻下先


上次係道求左枝凶籤,今次唔求啦!


五重塔維修中


Sky Tree就係附近


沿仲見世通行出大街,順便睇睇有冇紀念品岩心水,有小小收獲






離開淺草再次去到上野,今次黎係為左買零食同去藥店買野,全日都係買野之中渡過,仲辛苦過行山...


返去hostel拎返行李,去到東京站坐車


上網睇過呢個站係有巴士去成田機場附近既酒酒井outlet,大約三點會有最後一班車,我已經預早黎,不過等到時間過晒都冇車到,到而家我都唔知班巴士去左邊?!!


等極都冇車!好彩比我見到東京站有巴士開去成田機埸,咁直接搭去機場先再算;呢部車好平車費只係¥1000,車上仲可以差電,舒舒服服坐到去機場


係機場放大背囊入locker,輕輕鬆鬆出發去outlet,機場有巴士去到




呢個outlet好冷清,可以話人影都唔多個;我自己冇特別野想買,都係想睇下有冇野可以買比屋企人,好彩都有收獲,唔洗空手而回,哈哈










Outlet八點關門,我行到岩岩好八點,已經過左返機場尾班車時間,要先坐車去JR酒酒井站再轉鐵路到機場




酒酒井站旁邊有間超級市場,把握最後機會入要買野;買買下不知不覺到左九點關門時間,未買好都要走lu




JR酒酒井站乘客少班次少,我大把時間唔怕等


夜晚機場食野冇咩選擇,得吉野家咋;亂叫叫左呢個餐,右上角個碗好似嘔吐物完全擺唔到入口,好彩冇倒佢落啲飯道,唔食飯都唔洗食...


夜晚又返到T3之前訓開既位置,今次唔知點解好好眼,寫寫下postcard頂唔順訓著左,呢道張梳化太舒服啦

第九天

準時訓醒去check in,早啲將行李送走唔洗拎住咁多野


其實今次唔算多野啦,兩個大背囊都放唔滿,細背囊入面又冇野,比起上次輕鬆好多


放晒所有野連手提行李上去先得25.8KG,等我仲買左30KG行李咁多,今次唔夠時間比我買啲無謂野返黎,唉...


呢枝金剛枚特別啲,要另外拎去大型行李個邊寄;今次職員又同我講請我坐闊啲既緊急出口位,可以坐得舒服啲當然應承




餐廳半夜就開始營業,完成check in仲有好多時間比我食早餐,又可以係道食我最鐘意既烏冬




今次係食冷烏冬,好好味


慢慢食慢慢坐,坐到夠鐘要入去lu




睇黎我好早黎到,候機室冇咩乘客;呢個時間緊係去周圍睇飛機,T3主要係捷星﹑香草﹑春秋用,望黎望去都係得呢幾款




之前check in時職員叫我早啲去候機室,我都唔知咩事?原來我個位可以優先上機,咁就唔洗怕上到去行李櫃full晒,次次係日本返都見到有人啲行李塞唔入頭頂行李櫃,哈哈


上機冇登機橋,跟住條路自己行去飛機就得




緊急出口有12個位,另外11個都係日本人,唔知點解會揀中我呢?




不過今次坐闊位未必係好事,比隻機翼頂住睇唔清楚富士山,唔可以好好同佢講再見...曾經諗過唔知可唔可以係飛機睇到山頂上既人呢?答案我都唔知...




幾個鐘之後返到香港,平安完成富士山旅程;今次旅程好順利,想去既地方都去左,玩得好開心;東京好大,仲有好多地方未去,當時諗都冇諗過好快就會再去東京;而家我又有多啲籍口去東京啦,唔知幾時可以再去呢?


< 東京﹑富士山9天遊 >
< 完 >

PS. 早排去左台灣,主要目標係去綠島同浸溫泉,同埋搵朋友食飯;台東同綠島都係一個好靚既地方(如果好天既話),望住無敵大海景加上碧海藍天更加靚得誇張(都係要好天),海水係又綠又藍好有層次,今次總算睇到靚景,而且試左好多新野,哈哈






~~~~~ Merry Christmas and Happy New Year ~~~~~


6 則留言:

  1. 我去過幾次日本都未去過築地市場,其實我吾係特別鍾意食魚生,只是淺嚐就可以,你個幾張海底魚相好靚,祝聖誕快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係去打卡都唔洗特別去,築地有既野好多地方都有~
      冇污染既大海真係好靚~
      Merry Christmas~

      刪除