2017年3月11日星期六

香港郊遊(1)

< 香港郊遊 >

自從今年興趣轉左去另一樣野之上,去旅行既興趣比以前減低左好多好多,已經好少留意旅行資訊,相信今年將會好少離開香港;要睇風景除左外國之外,香港一樣有好多吸引人既靚景,今年多左機會接觸香港大自然,要同大家分享下先得!

地點:石壁水塘 - 分流 - 二澳 - 大澳

二澳舊村感覺好特別,覺得自己唔似係香港,就好似入左深山村落一樣,好寧靜






二澳新村附近有靚海景,可惜岸邊見到好多大陸垃圾沖晒上黎,唉...




好多年冇黎過大澳,對上一次係幾年前黎做野先黎到咋;今日係假期大澳迫滿人,好彩無意中發現一間只有兩張枱既小cafe,老闆分享左好多故事,難得享受繁華之中片刻寧靜




又好彩咁岩見到大澳日落,超靚丫!




地點:南生圍

唔洗講都知呢道係南生圍啦




除左南生圍最出名既影相位之外,仲踩單車去左附近村落同魚塘,風景好靚,不過會有好多狗吠好得人驚!




地點:馬鞍山郊野公園燒烤場 - 昂平

昂平高原一大片草地環境好舒服,望住西貢海景,吹住清涼東風,頭頂仲有溫暖陽光,係會令人坐到唔想走




可惜今日空氣唔好視野唔好,望唔清西貢


昂平附近有塊「龍船石」,可以爬上去影相,上面仲可以望到好遠




地點:大嶼山水口半島

籮箕灣沙灘上既沙有黑色有黃色,就好似張抽象畫一樣


水口半島對出海景,可惜今日多雲


石壁水塘望向鳳凰山,山頂係雲上面


地點:飛鵝山

飛鵝山位置夠高,比山下高樓大廈高好多,感覺上有高高在上既錯覺;山上望到九龍同港島北岸風景,理論上風景好開揚好靚,不過今日食正大陸空氣污染,望到小小已經偷笑




難得仲見到日落




就算係曚查查既夜景都覺得好靚,好天一定超正




地點:大欖涌水塘

大欖涌水塘好多年前已經去過,風景係幾靚既,近年仲變成超熱門行山路線,就算今日唔好天都有好多人上山,我仲係山上遇到朋友,哈哈




冬天都有紅葉?不過呢啲紅葉同外國紅葉比差太遠啦


好懷念呢個電線塔,當年行毅行者經過呢座塔就代表終點在望,仲差小小就到大棠終點


地點:八仙嶺

由大美督望向八仙嶺,八個山峰都見唔到,又遇上大霧天氣,今日唔落雨已經好開心


由八仙嶺半山望返去大美督


上到八仙嶺山上當然係大霧到咩都見唔到啦;行行下變到好奇怪,左邊大美督係大霧,右邊既山就冇霧,山路若隱若現就好似仙境一樣,好特別架




地點:東梅古道(東涌 - 梅窩)

由東涌經「東梅古道」行去梅窩唔洗上好高既山,路程好輕鬆;小山丘上可以望到梅窩全景,我係今日先知梅窩係有咁多平地同村屋


路過已經封閉既「銀礦洞」


仲有「銀礦瀑布」


梅窩有好多牛!




銀礦灣泳灘有好多外國人曬太陽,成個梅窩都好多外國人




地點:赤柱

赤柱軍營旁邊有路上山,山上望到大潭灣風景,好天既話風景應該好靚,可惜今日又係大霧...話時話我經常都遇到唔好天


黎呢道係為左睇「犀牛石」,現場睇好似犀牛


好多年冇黎過赤柱,借今次機會做返次遊客係赤柱慢慢行




6 則留言:

  1. 好多地方我都行過,除左八仙嶺、赤柱、大欖涌水塘,我記得第一次行山是行分流到大澳,風景真係一流,不過我是夏天去,行得金好辛苦>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係愛山之人ma~
      分流到大澳比想像中靚,又深山景又有海景,以前好少去大嶼山估唔到咁特別,不過如果係夏天就辛苦好多好多啦@@

      刪除
  2. 嘩,好犀利喎行咗咁多次山
    飛鵝山夜景原來都幾靚
    興趣轉左去另一樣野之上.......去咗拍拖呀?XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯天氣清涼要多啲出動ma~
      飛鵝山夜景真係靚,靚過太平山好多,不過上山都辛苦好多@@
      Gael大大唔係覺得我會做呢啲野掛?@@

      刪除
  3. 赤柱犀牛石我都好想去,搵日帶我去好嗎?😬

    回覆刪除