2017年3月4日星期六

台東。知本溫泉

< 台東﹑綠島﹑高雄5天遊 >

第四天(續)

台東除左海岸線靚之外,另一個吸引我既地方係溫泉,今次旅程最後一晚選擇左住係「知本溫泉」,享受悠閒溫泉樂趣




今晚住「知本金聯世紀酒店」,揀呢道因為佢係日式溫泉,即係好似日本咁唔洗著衫浸,台灣叫呢啲做「裸湯」;台灣大部份溫泉酒店都唔係呢種,而係興著衫浸溫泉,就好似水上樂園咁,不過我唔想戴泳帽浸囉...


呢間酒店都幾靚丫,價錢又唔貴,四人房大約1200港幣一晚,比日本溫泉酒店平唔少,而且房間算大又有露台(不過露台對住山好多蚊)




廁所都好大,有浴缸又有花灑位,浴缸啲水仲話係溫泉水tim


朋友訂左好多盒三文治拎返香港做手信,約係酒店交收,我都搭單訂左盒即場試食,四個人每人食兩件,留返兩件拎返屋企,早知買多盒返屋企慢慢食啦




酒店對出係「知本溪」,感覺好似日本啲溫泉區咁有條河經過,可以係河邊散散步




附近仲有小小既溫泉街,有餐廳有鋪頭有便利店,唔怕冇野食


酒店向河個邊風景一定靚好多;好快行一轉就趕返酒店,係時候浸溫泉啦!




溫泉係酒店頂樓,上到去有人係門口接待,會提供毛巾﹑locker,咩都唔洗帶就咁去都冇問題,仲有人帶去更衣室;更衣室好細不過應有既設備都有齊,係花灑只得三個,我地坐晒係道後面既人就要掛隊啦,溫泉就係相中咁,再加多個圓形池,三個都係露天環境好舒服,最重要係人唔多,最多個次都係得幾個人(張相係酒店網copy,唔係我影)


嘆完溫泉落左地下玩射箭,有美女做教練,哈哈


射完箭再去健身室玩,我地真係好得閒


玩完就去返溫泉街買野食,而家夜左反而多左人行,都唔少人黎知本浸溫泉bor


溫泉水出晒煙!




係便利店買野食返房慢慢嘆,間房咁舒服返去食仲開心,聽日會係下面食早餐


今晚就係食呢啲啦,比起日本familyMart台灣平好多,味道都唔錯,一定好食過香港便利店賣個啲


食完野休息一陣,又去浸多次溫泉,住得溫泉酒店最重要當然係浸溫泉啦!

第五天

訓醒後又去到天台享受多次溫泉,兩日浸三次好滿足,非常滿意呢個溫泉;嘆過溫泉後執好行李就落地下食早餐,難得一次食到自助早餐特別開心


早餐選擇好多,揀左好多鐘意既野食,足足拎左三次,又飽又滿足






好快夠鐘離開酒店,坐的士到知本火車站,小小既火車站外型都幾靚




今日天氣超好,藍天白雲,如果琴日都係咁好天就好啦




今次買唔到知本去高雄既車飛,買左遠啲既台東去高雄,冇問題可以順利上車,今次呢部車座位前有地方放行李,大家都坐得舒舒服服;坐左一陣車長突然行過黎同我地講野仲以為咩事,原來佢想請我地幫手同個外國人翻譯,好彩朋友英文勁可以幫到手,哈哈




一路睇下風景一路睇下書,時間過得好快好快,好快就離開呢個咁靚既東部美景






大約兩點返到高雄,距離返香港仲有小小時間,把握最後機會係高雄行行


由地鐵「凱旋站」出黎想行去「夢時代」,遠就唔係好遠不過天氣熱加上大家拎住所有行李,見到條大直路我諗大家都想暈低


夢時代係一個好大好大既商埸,冇時間行晒,當係黎涼冷氣啦




坐但嘆返個冬甩,話時話呢個可能係我人生食既第一個冬甩


行左陣商場,我地四個人要拆開兩pair,我班機早啲飛要同朋友兩個先行出發去機場,高雄機埸近市區好快就到


check in左行李仲有時間,落去便利店買野食,我一直都好想試下台灣日本便利店既關東煮,今次終於有機會食到啦,辣湯底夠晒辣好好味


又見面啦史迪仔




回程都係坐華航,班機唔滿,咁少人去高雄既?


今次有雞飯食,Yeah!


話咁快返到香港,五日台灣小旅程完滿結束,唔知幾時會再到台灣呢?落左機唔心急慢慢行,都估到啲寄倉行李冇咁快出黎,去到行李帶望一望果然比我估岩左,大大個紅色DELAY,都唔知等左幾耐先出到,近排香港機場好似冇次正常時間出到行李...


其實有朋友一早已經係接機大堂等緊我出黎,可惜等行李等咁耐,辛苦佢等;出到黎都未走住架,我地仲等埋另外兩位坐港龍返既朋友,大約遲我兩個鐘返到,最後今次旅程可以畫上一個完美句號,唔知幾時可以再一齊旅行呢?


< 台東﹑綠島﹑高雄5天遊 >
< 完 >

  

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我係第一次食咋,如果唔係朋友訂我一定唔會自己去買黎食@@

      刪除
  2. 洪瑞珍我在香港食過,無傳說中咁好食,間酒店幾靚價錢又吾貴﹗下一個遊記是???

    回覆刪除
    回覆
    1. 洪瑞珍一件港幣5定6蚊,呢個價錢呢個味道算OK啦,一定冇日本啲咁好食@@
      呢間酒店好滿意,而且有梳化比我訓,哈哈~
      下一個應該又跳返去日本,不過一個字都未寫過,而家好懶@@

      刪除
  3. 正呀浸三次可以浸返夠本wakakakaka....
    洪瑞珍我都未食過,好好食㗎?
    最後在機場果兩個鐘等人,咁有冇去啲咩地方行下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 洪瑞珍ok啦,不過如果要專程去搵就唔好浪費時間啦@@
      夜晚機場冇咩好做,一路食野一路等~

      刪除