2017年4月15日星期六

飯能紅葉。兒童森林公園(姆明公園)

< 東京﹑箱根﹑飯能8天遊 > 

第四天

返到黎東京第一日先去我最鐘意既飯能市,今日飯能咁岩有紅葉祭,相信紅葉一定會好靚好靚



遲左小小出門口,十點先慢慢出發,所以今日時間好緊迫;又路過琴晚食過既松屋,好快食個早餐正式出發


飯能位於埼玉縣,離東京市區有啲距離,係池袋坐西武池袋線去可以直接到算係方便,班次仲好密


見到有準急同急行列車,咁緊係搭急行個部,停少啲站快到好多




寵物小精靈列車!


大約一個鐘車程去到飯能站前一個站「元加治站」落車,呢個只係一個細站,成部車都係得四個乘客係呢道落,個站冷冷清清




車站附近全部都係民居,連便利店都冇,如果唔係為左去公園我諗跟本唔會有遊人黎呢道


環境係唔錯既




前面兩個女仔一齊落車之後同我去同一個方向,我估佢地目的地都係同我一樣,最後真係係公園見到佢地(臨尾佢地行錯路冇上天橋,比我快過佢地到,哈哈);由元加治站行去公園大約行左二十分鐘,跟住馬路行唔算難搵


進入飯能市,好快就到公園啦


普普通通河邊一個公園都咁靚,公園夠晒大就算好多細路玩都唔會覺得迫




環境咁舒服係樹下野餐就最岩




終於黎到目的地「兒童森林公園」,亦即係好多人叫既「姆明公園」;公園係芬蘭以外第一個得到作者認可既姆明主題公園,相信公園入面一定可以感受到童畫氣息




星期一係唔開放架!公園係動漫「登山少女」其中一個聖地,上次到飯能因為太夜所以黎唔切,今次終於黎到!呢個公園一向都唔多出名,但近半年唔知點解突然多左人介紹呢道,不過始終路程遠唔太方便,相信對遊客吸引力唔係好大,我黎呢道目的係朝聖當然幾遠都唔怕啦


由入口慢慢向公園走去,秋天將公園變得更有色彩,感覺更有童畫世界feel




公園主要由三間小屋組成,當中最引人注目就係圓圓地既「姆明之家」,設計好似故事書入面既小屋一樣,好似蘑菇




正常係可以入去參觀,入面設計又靚又有心思,可惜我咁好彩撞正佢換冷氣所以暫停開放,只可以係外面睇咋


可以係咁靚咁舒服既環境野餐真係好




前間呢間水中小屋都係一樣好受歡迎




兜去後面係小小上斜位,可以由另一邊睇返頭先經過既小屋










左邊仲有一座建築好似係劇場定遊客中心之類,我冇入去唔太肯定,係外面睇都係好靚






銀杏葉落得七七八八,紅葉未完全變紅,一次見到紅綠黃唔同顏色非常靚,再襯返童畫世界背景更加靚




今日時間有限,唔可以留太耐,行完一圈就要離開,今朝早啲出門口就好啦








係公園行一行個人變得特別輕鬆,平時邊會走入公園咁樣慢慢行,唔好話冇可能有個咁靚既公園,係香港搵個靚小小既公園都多人到爆,想靜靜地享受下根本就冇可能




而家先留意到河邊種滿櫻花,春天花開一定超靚




行返去元加治站搭車lu




埼玉縣係好多動漫作品取景地,除左之前講過既「登山少女」之外,另外「未聞花名」﹑「好想大聲說出心底話」我都有睇過,都係好好睇,不過去秩父要更多時間,最重要係因為太耐之前睇已經唔係好記得啲地方,暫時唔會去秩父啦,有更重要既地方要去;如果想睇到喊相信「未聞花名」會幫到大家,係一套非常令人感動既作品


搭一個站到「飯能站」轉車去下一個目的地「東郷公園」


黎到其中一個我最鐘意既地方「飯能市」,暫時唔出去住去左睇紅葉先,今晚先返黎慢慢行


8 則留言:

  1. 好靚好靚,好有童話FEEL,多謝介紹﹗

    回覆刪除
  2. 香港啲地鐵火車如果都有特急就好,可以停少啲站XXD
    個姆明村啲屋仔如果可以入去參觀就好,入面係咪都有姆明家俬擺設呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲班次太密,應該行唔到特急>.<
      屋仔(正常)係可以入去,入面都係卡通feel設計,可惜入唔到去>.<

      刪除
  3. 眼第一張我以為你去左歐洲, 呢度好靚, 等我又安排下先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想去左歐洲>.< 就當係呃住自己先>.<

      刪除
  4. 原來飯能市咁靚㗎!我完全冇諗過去呢個地方,見到你D相真係好想去行吓,好毒!😍😍
    其實有機會真係好想跟你搭火車玩日本,個感覺同我玩自駕遊一定會好唔一樣,唔知有冇機會呢?😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯能呢個地方只係一個住宅城市唔係旅遊城市,正常係唔會識架,係我夠毒先識咋@@
      一定有機會~不過坐火車冇自駕遊咁方便,好多地方都去唔到,但就係另一個體驗,好特別架~

      刪除