2017年4月29日星期六

飯能紅葉。東鄉公園紅葉祭﹑飯能聖地巡禮

< 東京﹑箱根﹑飯能8天遊 >

第四天(續)

今日另一個睇紅葉地方係位於飯能既「東鄉公園」,呢道係一個冷門地方,網上唔多見有人介紹,話晒我係飯能fans又好好彩比我發現左呢道,我覺得呢道既紅葉係今次旅程之中最靚




東鄉公園雖然位於飯能,但距離市區有啲遠,由飯能站要再坐「西武秩父線」,車程大約二十五分鐘;呢條鐵路唔算熱門路線,要三十分鐘先有一班車




沿途經過既都係鄉郊地方或者小村落,住係咁天然既地方一定好舒服




去到「吾野站」落車;今日係星期日,而且又係一年兩日紅葉祭日子,有唔少人都係呢道落,平時呢啲站相信人影都唔會多個




車站月台冇天橋,要等列車開走後跨過路軌去到出閘機離開




車站有東鄉公園海報,紅葉唔係真係紅得咁誇張掛?


吾野站對出除左有間小餐廳外就咩都冇,就算民居都唔多,紅葉季以外應該係一個清靜地方




如果係平時就要自己行去東鄉公園,我估半個鐘內可以行到,今日紅葉祭就唔洗行,有免費穿梭巴士接駁;第一部車上唔到後好快就有第二部車到,所有列車乘客都順利上晒,其實唔算好多人黎


幾分鐘車程好快就到,落車一望可以用「嘩」黎形容!超多紅葉!而且係好紅好紅既紅葉!








今日係祭典日子,除左有美食車外仲有好多小攤擋,賣既野同其他祭典活動大同小異,見慣見熟;就算係咁,見到啲野食就算唔肚餓都會比佢地吸引住,環境氣氛會令人好想食野,最後我都忍唔住要買野食啦








次次係日本都要食一食章魚燒先安樂




對住咁靚既紅葉食野,食環境都夠好味




小小既相片展覽展出東鄉公園紅葉靚相,好靚架;我影既相同人地冇得比架啦,不過用眼睇比起睇相睇好多,相係感受唔到前後左右四方八面都比紅葉包圍既感覺




紅葉時間會收100円


開始行樓梯上山,沿路都係紅葉














上山途中都有小食攤檔




東鄉公園因佢而命名,有銅像作為紀念(歷史野唔講咁多啦,因為我都唔識)




再上繼續係好多紅葉,全部都係紅葉!








呢個位最熱鬧,有舞台有小食檔,今日黎得遲舞台表演已經全部結束,小食檔亦都準備收工而大平賣;最靚最多紅葉就係呢道對落位置,由高向下望成個山谷都係紅色,超靚!














係飯能又點少得飯能代表「登山少女」!


老人家有專車接送上落山,服務好好


離開最多人既地方繼續上山,上面冇咁多紅葉,山長水遠黎到都行上去睇下啦,天氣咁舒服當係行山都好






經過幾段好斜好斜既樓梯,終於望到山頂曙光;呢道冇山下咁多紅葉,大部份人都唔會攞苦黎辛走到咁高,其實上山既路唔長,中間又有神社參觀同休息,唔難行既




山路盡頭係「秩父御嶽神社」(秩父?呢道理論上唔係秩父市,仲係飯能市之內)






山頂位太多樹,只可以望到小小外面景色,唔經唔覺就上到咁高




唔留太耐lu,為左搭最後一班穿梭巴士又要起程落山


頭先上山行過既樓梯!如果行返佢落去隨時行到腳震,好彩有另一條易行好多既路方便落山


呢條係整得好靚既山路,又易行又有行山feel,如果唔係想試個條直樓梯既話行呢道上易行好多






沿路都有唔同建築,途中仲遇到一家好熱情既日本人,去到唔同地方都主動幫我影相,傾開計知道佢地有一個竟然黎過香港幾年做野!








一路望住紅葉向山腳行去












順利去返入口位置,岩岩好上到最後一班穿梭巴士,唔洗自己行去火車站;東鄉公園呢道可以話係今個紅葉之旅紅葉最靚既地方,好多紅葉都係鲜紅色,超靚!隨左大量紅色樹葉之外,仲有好多黃色﹑橙色既葉構成一個超靚風景,數量又密又多,感覺比起之後去既紅葉名所高尾山更靚;另一個好既地方係呢道今日有活動好熱鬧,但唔會覺得迫人,行得好舒服,而且呢道唔係遊客地方,黎左幾個鐘都冇遇過其他外國遊客,唔洗擔心又嘈又多人




去返吾野站,運氣好可以坐到直通池袋既車,就算唔到池袋都唔緊要,去到飯能一樣可以轉車返池袋




話晒飯能係我最鐘意既地方,一埸黎到點都要出市區行下先安樂,係「飯能站」落左車;係車站觀光案內所遇到同樣黎朝聖既fans,又有秋天限定產品,唔洗諗買左先算




日本好似唔興食下午茶?五點零鐘出到黎都唔知食咩好,見好多餐廳寫日文又唔敢入去,行左陣都係食吉野家算,唔怕叫唔到野食;食野時睇住兩個職員做野超快手,兩個人就打理好一間鋪,人多時出餐都極快!


一定唔少得去主角「葵」做野既蛋糕店,蛋糕甜品都好吸引,又係想唔幫襯都唔得






除左賣甜品外,話明聖地當然唔少得賣動漫周邊產品,選擇唔多總好過冇,話晒呢套係冷門野








成功搵齊四位主角








行山用品店都有好多正野賣


一套咁冷門既動畫希望出到第三季啦,可能因為冇人買中文版漫畫出左四本就停左冇再出,好彩日文版仲繼續有


火車站對出最旺既大街,都係冇咩人


上次係道食過咖哩飯架


夜晚冇邊道可以去,去返火車站百貨公司行書局超級市場


牛肉又平又靚,仲要唔係平價都有七折,最衰懶煮...




書局放晒新海誠作品出黎,我差唔多有齊晒,哈哈


返到池袋出左個唔知咩出口,google map係高樓大廈之中定位唔準,唔知自己去左邊,只可以不停向南行,我住既地方係池袋站南面,只要岩方向就一定返到去;今日係第一次正式行池袋站唔熟路,仲諗住唔行地下街行出地面靠定位會易行啲...不過今日之後池袋站地下街已經行到熟晒,無論點行都會搵到最近既出口返去


亂行行左去HMV,呢個正丫!


返到去攤左陣冇野做,本來唔食野都冇問題,見得閒就出去食下野啦;諗住十一點半冇人會排隊食拉麵掛?去到見到條隊又係咁多人...真係咁好食咩?






好彩有電話陪住我,一路玩電話時間過得好快,就到既時候職員會比餐牌揀同預先落單,入到去只要坐底就可以等開餐;揀左食呢個自稱「最有人氣」的拉麵,睇相見佢好足枓


我一個人已經係快入得去,咁岩前面有一個位比我爬左幾個人頭,但都等左四十五分鐘,成間鋪好似得十幾個位,想唔排長龍都冇可能


坐低好快就有麵到,賣相唔差但一定冇圖片咁靚架啦,算係好足料,由其係幾塊肉超厚,比一般拉麵叉燒厚身好多,仲煮得好滑,係好食既,不過我唔係太鍾意食肉,都係平時啲薄叉燒更岩我口味;拉麵湯底好濃,算係一碗好食既拉麵


十二點九食完出黎,外面一樣有好多人排隊,半夜係街排隊食拉麵睇黎大家都好有決心,話晒呢間係好出名既拉麵店;東京出名既拉麵有好多,如果唔係咁得閒我先唔會為左食拉麵排成個鐘,今次就當係消磨時間啦




6 則留言:

  1. 紅葉景真係靚到不得了,拉麵湯底好濃,我覺得日本的拉麵湯底普遍好咸>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食得咸唔怕,拉麵好岩我食:D

      刪除
  2. 真係好紅好靚,一路食住章魚燒一路欣賞更正^^
    你行完富士山之後,喱類山路我諗對你來說係easy job啦!!
    排成個鐘?!!@@我一定無耐性....

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇左呢道之後今次紅葉旅程好滿意啦~
      慢慢行上山ok既,我唔行得快~
      夜晚冇其他野做先去排下隊,如果有其他節目我先唔會排~

      刪除
  3. 嘩嘩嘩!東鄉公園的紅葉真係無得輸!深紅、橙、黃、綠,啲顏色好有層次,真係好靚好靚!👍🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢道係紅葉最靚既地方,數量又多顏色又多,超正~

      刪除