2017年5月13日星期六

東京紅葉。築地市場﹑明治神宮外苑銀杏﹑你的名字朝聖﹑無敵家拉麵

< 東京﹑箱根﹑飯能8天遊 >

第六天

今日唔再去咁遠,會留返係東京市區,行程好輕鬆;一路有留意東京市區邊道有靚紅葉,可能市區天氣冇郊外咁快凍大部份樹葉都未咁快變色,呢個時間可以睇到靚紅葉機會唔大;其實都冇咩所謂啦,之前睇左幾日已經好滿足睇到夠,唔再四圍去搵紅葉啦




朝早六點突然震醒左,震左一段時間,好彩強度唔足以令我離開張床;順手拎起電話睇睇,嘩...又係福島仲要7.3級地震!東京市區震度只係三度唔會有影響,亦好彩今次地震冇嚴重傷亡;之後繼續係張床上面冇再訓lu,咁岩有位朋友未去過東京想黎玩問我好唔好玩,我諗最有說服力既一句係「我而家就係東京囉!」,佢又真係即刻買左東京機票

今次旅程盡量都輕鬆啲唔咁早出發,仲好多時都早返去,咁係因為今次我唔係自己一個去,一定唔會玩得咁過份,如果得我自己一個可以一早六點起身出門口玩到尾班車先返去;今日朝早十點半黎到築到市場,雖然已經黎過而且又唔食海鮮,但點都要帶人黎一黎朝聖既


未入市場已經迫滿好多人,一向覺得築到市場係遊客地方,睇一睇原來都有好多日本人係道食野




今次陪人黎冇點影相,啲海鮮抵唔抵買亦都唔知,只係覺得小食個啲比其他地方貴,味道都冇想像中好食(唔係我食架),係呢道食野當係食風味就算,叫做體驗下當地特色












呢啲人氣咁高既壽司店相信應該好食,就算要排幾個鐘都阻止唔到大家既決心


係我去既時候岩岩有兩座新既商場開幕,同旁邊築地場外市場一樣都係好多賣海鮮﹑零食﹑餐廳等等既鋪頭,等如將場外市場複製左入室內一樣








電視台都黎影


經過築地本願寺唔入去lu,去旁邊地鐵站搭車




對面有間「香港屋」餐廳,好後悔冇去八掛下有咩食


今日午餐黎到呢間專門食牛肉既餐廳,夜晚既話成隻牛唔同部份都可以食到,午餐時間冇咁多選擇,勝在價錢平一啲


中午冇咩人食野,湯都未飲晒牛肉就黎到


呢個佢話係A5黑毛和牛,第一次食唔知佢係唔係真呢?睇落冇平時見到既咁多白色條紋?


呢個其實我都唔知咩黎,餐牌上成行字除左個「牛」字之外都係日文字,順手就叫黎睇下,但就算黎到見到我都係唔知咩黎


開頭仲以為得咁少肉會唔夠食,食食下連碗飯都食完仲有成半肉未燒,一路食飯一路燒肉原來唔係咁方便,好怕啲肉會燒燶;今餐啲牛肉係好食既,不過感覺上冇啲人話到入口即溶咁誇張,唔通要再高級啲先會咁?


食完午餐坐地鐵去到「青山一丁目站」,出黎行幾步就見到「明治神宮外苑」銀杏樹,頭一段有幾棵樹仲係綠色,其他大部份都係金黃色;前面冇陽光顏色冇咁靚,後面個啲有太陽晒住顏色鮮艷好多






遊人多但唔迫




陽光之下銀杏超靚!






行人路上全個頭頂都金黃,地面亦都一片金黃,係一個黃金世界






樹葉仲可以玩架


馬路變成行人專區,係邊個位欣賞都冇問題








行到街尾欣賞過所有銀杏,即時開始下一個行程;明治神宮外苑呢個位係「你的名字。」入面出現過,有冇印象呢?


離開銀杏樹向北慢慢行大約十五分鐘就去到「JR信濃町站」;有啲樹樹葉已經跌晒,大部份樹葉仲保持青綠






黎信濃町站就係為左呢條橋,出過好多次場,其中一個重要地方!




橋上望出去兩旁都係銀杏樹,大部份仲係綠色,只有小部份岩岩開始變黃


有fans係橋上面影緊相bor


呢個位都係另一個電影見過既場景


由信濃町站向北行十五分鐘去到「須賀神社」,唔洗講都知呢個係咩地方啦!唔少人係道影緊相!








其他遠既地方就唔去住,有機會先再去啦;去到上野行下順便買野,呢道可以買到好多無聊零食




返到池袋又四圍行




四圍行之下返去放低野已經十點半,可以出去食晚餐;呢個時間附近都係得無敵家可以食,咁又去食多次lu,順便陪人去食


今次時間早左小小仲多人排隊,前面有個疑似明星(好似係講中文),無論排隊定食完出黎都有人同佢影相,仲有fans係門口等佢出黎,但我唔知佢係邊個




排隊時上網見到今日Family Mart有呢個夫妻日特別版蛋糕,即刻入左旁邊個間買,其實冇咩咁特別只係多一粒士多啤利,見到咁好食既蛋糕忍唔住即刻比我食左


今日排得耐過上次,排左一個鐘先入到去,又多人又細間冇計啦


頭先食左蛋糕唔食咁多野啦,食一塊肉就算,味道ok啦我鐘意呢種味道,見到湯底咁濃就知夠晒重口味,岩晒我,哈哈


聽日就要返香港,食完野返去慢慢執野lu;今日去左唔係好多地方,離開須賀神社之後就係去唔同地方搵野買,但最慘既係要幫啲唔識既人買野呢!仲要係買洗頭水呢啲無謂野囉!自從上次東京開始,唔知點解阿媽識個啲所謂「街坊」就係咁叫我幫手買野,仲要樣樣都要指定牌子,又係啲冷門野又買得多,唔係好多藥房有賣,就算有都試過唔夠貨要再搵,最白痴既係連洗頭水都要叫人買,講緊既係1000ml既洗頭水,講出黎個個都冇腦啦,明明香港都有得賣,為左一枝慳三四十就叫人係日本晒時間搵啲咁既野,仲要由日本送到上佢屋企,想唔講粗口都唔得!不過為左比面阿媽就算,照買!估唔到啲人面皮唔知幾多尺厚,今次又要為左班唔識既人買洗頭水!我自己連秋葉原都冇時間去丫,為左洗頭水就冇左幾個鐘,都唔知係黎玩定做義工幫人運貨??!平時朋友同事叫我幫手買野我都有求必應,最少朋友會知道我咩背囊一定唔會要我買啲又重又無謂既野,如果見到啲得意或又平又靚既野我仲會即時whatsapp朋友問有冇人想要,衫褲鞋襪呢啲幫人買唔少,不過呢啲係買得好開心,而且一定唔洗我浪費幾個鐘專程去搵囉

--------------------------------------------------

[下面呢啲係唔關今次旅行事]

見講開「你的名字」就順便分享下東京你的名字cafe,cafe係期間限定,東京呢間已經唔再存在,而家唯一一間係福岡都係去到五月尾就完,我諗應該冇咩機會去到啦...

cafe外觀








cafe好多精品都勁靚,好多都好搶手一早已經賣晒










cafe入面




最重要係食呢個,係唔係同戲入面一樣呢?




我一向都係新海誠老師fans,佢既作品我諗全部都睇過,主要個幾套戲我連設定集﹑小說﹑漫畫都有收藏(你的名字漫畫中文版未出晒未買得住),下次再去東京既話一定會去唔同地方朝聖!



6 則留言:

  1. 築地市場我來日本咁多次都未去過>__<你個次遇到的7.3級的福島地震,就是令我更改行程其中一個原因,要遠離福島﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 築地只係一個打卡位,深度遊唔洗去呢道~
      今次福島好好彩冇事,個時我心諗唔係又出事掛:(

      刪除
  2. 一早震醒真係唔係好敢再瞓:P
    喱個city tour唔錯,銀杏都好靚好值得去睇....
    係咪燒牛舌?
    咁要叫阿媽下次出發遊日本唔好同你宣揚咁多,費事走水貨咁又花時間XXXD
    這種期間限定cafe真係幾特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 震完之後掛住睇新聞,越睇越精神@@
      遇到差唔多最靚既銀杏,好滿足~
      走水貨都好啲丫有錢賺,仲可以選擇唔做,我強制做義工咋>.<

      刪除
  3. 原來你除咗睇紅葉仲順便去朝聖!😂😂
    密密麻麻的銀杏樹一樣好靚,你呢一輯遊記真係好毒好毒!😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 朝聖係重點黎架,緊係要去啦~
      睇到紅葉又可以睇到金黃銀杏,所以今次旅程好滿足~

      刪除