2017年5月20日星期六

東京紅葉。日比谷公園﹑花園神社大酉祭

< 東京﹑箱根﹑飯能8天遊 >

第七天

今日終於到左離開東京既日子,朝早執好所有野,將大背囊放入池代站locker,正式開始今日行程



又再次去到池代Sunshine City,呢道有大型書局﹑文具精品店,有好多岩我買既野,要作最後衝刺




仲有就係黎Pokémon Center抽呢個一番賞,可惜抽唔到想要既野


坐地鐵去到「日比谷公園」,一行入公園入口就可以感受到秋天氣息,樹葉話比我知公園秋天已經到啦




公園冇之前見開既紅葉,但樹葉唔一定鮮紅色先靚,唔同顏色既樹葉一樣可以組成一幅美麗圖畫
















黎日比谷公園主要目的唔係睇紅葉,係黎菊花大會


菊花大會係十一月頭至十一月中舉行,我揀左最後一日黎到,就係咁衰左...平時菊花大會係全日舉行,今日提早結束十二點就完,我黎遲一步...


大部份菊花已經搬走,只有小量仲搬緊,勉強叫可以見到菊花














作為公園呢道係一個好舒服既地方




菊花大會睇唔成,係公園隨意行行,係咁靚既環境之下漫步係一個好選擇








公園外面種滿圓圓地既大樹,一路之隔北面係皇居




離開日比谷公園坐地鐵到原宿,「JR原宿站」係東京都之內歷史最耐既木造車站,之前有消息話車站將會被拆卸,係拆之前黎睇多次呢個充滿古典氣息既原宿站




原宿站對出既銀杏仲係綠色




估唔到聽日竟然係東京半世紀以黎最早既初雪!可惜聽日已經返到香港...如果遲一日走見到東京落雪你話幾好呢?東京雪景好夢幻,可遇不可求...


竹下通多人得恐怖,全條街都係人!行左幾步已經頂唔順調頭行返出去,悠悠閒閒過左咁多日唔多習慣呢種咁多人既地方




原宿所有地方都係咁多人,連食吉野家都要排隊,第一次見多人得咁誇張


比「限定」兩個字吸引,下午茶就決定食佢




旁晚時份去到新宿「花園神社」,神社未見到,只係馬路邊已經見到好多人好多攤檔;今日係「花園神社大酉祭」活動,神社附近好熱鬧,其實我都唔知呢個係咩祭典,都係去左先算,感受下氣氛






路邊見有長長一條入龍,相信係排隊入神社,我都乖乖地一齊排




排左十五分鐘終於見到神社入口,轉個灣就到神社范範圍,呢個時候比我留意到好多人唔洗排隊行出行入?我終於明白入去係唔洗排隊架,排隊係做另一樣野,咁我都即時離隊唔排lu,直接行入去算




入到黎左右兩旁都係攤檔,食既睇既玩既咩都有,超級熱鬧




咁多人排隊原來係排緊入去參拜,我入唔到去只可以係門口望望,上面掛起咁多燈籠好靚好靚






好多呢個賣,唔知係咩呢?同車公廟風車差唔多形狀,有大有細,好多人拎住






神社入面所有地方都係咁熱鬧,人雖然多,但大家都好禮讓,唔會迫黎迫去,行得好舒服




離開神社,路邊係一大排攤檔,可能比入面更多;攤檔主要係賣野食,我岩岩食完野冇胃口再食啦,只係得個睇字;就算食唔到,見到咁多日本特色小食都好開心,香港唔會見到呢啲咁特別既野
























































行完花園神社,今次日本旅程都接近尾聲,返去池袋超級市場買啲野,拎返locker入面既大背囊,係時候去機場


今次係羽田機場返香港,好快就去到


第一時間check in將大背囊寄倉,比我執到岩岩好20KG,哈哈


今日晚餐就係呢個;話說日本既三文治超好食,麵包軟餡又正,日日食都冇問題


獲得「合味道杯麵世界大賽」第一名,香港代表香辣海鮮味


仲有時間就係機場入面四圍行,有啲地方都幾靚






有個靚位比大家睇飛機,但毛毛雨加上大風係好凍,睇一睇就入返去lu,夜晚又唔係睇得咁清楚










零晨時間起飛,大約四點返到香港,日本再見!




第八天

呢班機時間又幾好,七點返到屋企,沖個涼之後返工都冇問題,可以玩到盡,哈哈


今次紅葉旅程完滿結束,非常滿足!第一次見到咁多咁靚既紅葉,仲有色彩繽紛既秋色,總算冇去錯地方;如果有機會我都想再去睇紅葉,就算同一個景色有紅葉襯托之下係靚好多好多,可以繼續睇多啲靚景就好啦


< 東京﹑箱根﹑飯能8天遊 >
< 完 > 

 

6 則留言:

  1. 竹下通咁多人,比我見到都要調轉頭走人,今次你去賞紅葉時間都幾好喎,睇到咁多紅葉景色,有機會你去吓東北睇紅葉,個到啲紅葉景比東京更加美,更加自然。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見過你既東北紅葉相都覺得好靚,有機會一定去~

      刪除
  2. 零晨機可以即日返工,後生仔果然係唔同啲XXXD

    回覆刪除
  3. 簡直係一個完美嘅紅葉旅程,like X1000 👍🏻

    回覆刪除