2017年10月21日星期六

廣島。嚴島神社﹑大鳥居

< 福岡廣島﹑尾道﹑山口6天遊 >

第三天(續)

宮島係日本三景之一,島上嚴島神社更係世界遺產,所以宮島係到廣島旅遊必到地方;由廣島到宮島乘坐鐵路可以坐廣島電鐵或者JR,我由岩國出發就只有JR選擇




由「岩國站」坐山陽本線去到「宮島口站」




出左站向正前方行,幾分鐘就到碼頭




碼頭有兩間公司有船去宮島,用pass坐JR船唔洗錢緊係坐JR


揀左坐冇冷氣既頂層,影相睇景就最岩




廣島其中一樣出名美食係廣島蠔,係呢段小小既航程中見到宮島海邊有好多養蠔蠔排,就好似係流浮山見到既蠔排一樣;夏天未到最多蠔出產既季節,秋冬黎就可以食到又平又靚既廣島蠔




到碼頭之前船會靠近宮島地標大鳥居,鳥居就浸係神社對出既海水之中




大約十分鐘船程就到宮島,宮島有另一個名叫嚴島,相信兩個名都係指同一個地方;除左神社同大鳥居外,宮島紅葉都係好出名,今次無緣見到啦






鹿都係宮島既代表之一,由碼頭開始到神社之間都見到好多鹿;啲鹿算係好乖,行近同佢地影相都冇問題,只係唔知點解有隻無啦啦咬住我件衫,咬左個口水印出黎,不過又幾得意








一路行不停見到鹿








宮島最旺既商店街


雖然未到廣島壕盛產季節,想食壕既都唔洗擔心,宮島街上四圍都有壕賣,行幾步就可以見到唔同燒壕攤檔






宮島另一樣特產係木羹,呢個係世界最大既木羹


午餐揀左呢間有小小名氣既「牡蠣屋」,睇個名都知道主要係食壕




每人叫左一份餐,不過我係唔食壕既分埋比大家,見啲壕大大隻賣相咁靚相信一定好食,事實上媽媽食過後都話好食




向海邊行去






好快就見到嚴島神社大鳥居,鳥居建築係海之上,係宮島最出名既地標




鳥居係嚴島神社對出,潮漲時會浸係海中間,而家潮退海水慢慢退出,好多人走出神社同鳥居之間水退後出現既空地




兩隻鹿為左爭袋麵包而打交,打到有勇士偷偷地行過去掉左袋麵包佢地先停手






朝漲時嚴島神社係浸係水之上






只係去到門口,冇入神社參觀...






啲人越行越出啦


係神社附近行下,另一邊遊人唔多








行多陣之後海水已經退到大鳥居出面,可以行到鳥居身邊,我都要行過去親近一下呢座咁出名既大鳥居




鳥居就係頭頂,遠睇唔多覺近睇超級大座!






唔知整緊咩呢?


睇完鳥居都差唔多時間要走啦,回程路上都係見到好多鹿仔




宮島另一樣出名既食物係呢啲楓葉形狀既豆沙餅,好多地方都有得賣,我食左一個當係下午茶,好好食架;咁岩遇到有一個賣豆沙餅既店員係識講廣東話,原來佢曾經係香港住過幾年


大約五點坐船離開宮島lu


再坐JR返廣島站




先同媽媽返去酒店,今晚book唔到三人房,只係book左雙人房比佢地住咋,而我搵左間附近既hostel比自己住;佢地係酒店休息一下,我極速衝去hostel check in,咁夜啲返去都冇問題啦


晚餐去左一風堂食拉麵,但始終都冇第一次係福岡食咁驚喜咁好食,不過味道都OK既






夜晚慢慢行去hostel,順便睇下夜景




一早已經鋪好床,跳上去就訓得;呢間hostel感覺好靚,可惜我冇機會用到佢其他設施










張床訓得好舒服,今晚好好訓,哈哈



4 則留言:

  1. 嘩﹗個鳥居真係好巨型,原來啲鹿可以打到咁激>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥居係好大架~
      仲打左好耐,為左食野爭左一大餐~

      刪除
  2. 係咪你著綠色衫佢以為係食得XXXD
    好多人圍住兩隻鹿影打交喎!!@@
    廣東話難學,佢識得講都幾叻喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係著藍色衫,唔知當我食咩呢~
      鹿仔打交咁難得既場面個個都想睇啦~

      刪除