2019年1月26日星期六

東北紅葉。青森。八甲田山﹑蔦沼﹑酸湯溫泉﹑弘前城

< 日本東北紅葉之旅 >

第四天

今日要一早起身,前往青森欣賞紅葉,琴日秋田既紅葉都未算紅,今日去到青森期待欣賞到色彩繽紛既秋天美景,青森係秋田北面,天氣亦都比較凍,相信睇到紅葉既機會亦都比較大


由酒店望出去全部都係平房,早上大館市大霧,希望一陣青森天氣好啦


六點幾鐘就出發,未有時間係酒店浸多次溫泉,不過唔緊要今日會有機會浸其他溫泉


早上大館站好寧靜,連便利店都未開門






咁早只可以坐站站停既普通列車,只有兩卡車箱,坐到去青森要個半鐘車程,去到其實時間已經唔早架啦






大館係總站,上車乘客唔多,要自己開門上車,去到弘前全卡車都會逼滿人




窗外好多時都係呢啲郊外風景




一路行天氣越來越好,去到弘前見到藍天白雲啦


列車準時8:09到達青森站,即時急步行出去巴士站,青森站比想像中大,好彩都可以係8:15巴士開車前到達,可惜準時去到都唔代表可以上到車,前面仲有好多人,大家都係上唔到8:15呢個時間既巴士


所有車都開走晒確定上唔到車之後,我都費事排隊啦,放個背囊去locker先算,本來趕時間背囊都唔諗住放低,而家大把時間慢慢搵locker




四圍行下順便買埋早餐,又再行返去排隊,準備坐8:45開去奧入瀬溪流既巴士






今次好順利上到第一班車,東北JR Pass包左呢條路線,唔洗額外比錢,見好多上車既都係拎Pass既遊客;今次8:45總共開出左三班車,車箱走廊都坐左人,相信排後面所有乘客都上到


係車上可以舒舒服服開餐啦


自從巴士離開左市區去到郊區之後,巴士就比黃色既樹葉包圍,坐係車上都感受到秋天氣息




半個鐘多啲車程去到一個叫「萱野茶屋」既地方比大家落車休息,所有乘客都落晒車,有大約10分鐘時間比大家四圍行下




呢度除左有商店之外,佢既「三杯茶」都係一個特別既地方,傳聞飲一杯可以長壽幾年,三杯又可以再長壽多幾年,大家黎到都會試試,我當然都會試一下




呢度環境好靚,比濃濃秋意包圍








咁上下時間大家都自動自覺上車,又再繼續出發




好快就去到「八甲田山」,未黎之前都知道呢道既紅葉已經落得七七八八,唔會見到最靚既風景,而且今日又搭遲左一班車,可以行既時間唔多,係車上一路都諗上唔上山好呢?最後都係決定一場黎到上左先算


落左巴士即時去纜車站買飛排隊,已經好多人係我前面,來回纜車費¥1850


順利上到下一班纜車;山腳既葉仲係又燈又黃,好靚架!一路搭上去見到啲樹開始灰色,如果早啲黎到全個山都係紅葉呢道應該超靚










纜車企左係一邊風景冇咁靚既方向,唔緊要話咁快就上到山頂




今日天氣算係好視野好清楚,可以望到青森市區同海,我懷疑北海道都可以望到










但另一邊山頂好多雲






睇左陣風景之後就出發,沿山路行一個圈仔






今次真係好趕時間,唯有跑住行,好彩著左行山鞋,唔係既話山上啲路又濕又有泥都幾難行得快








當然遇到風景開揚既地方都會停低欣賞一下


山上有塊小濕地




如果冬天黎到可以見到樹冰


好快就行完一圈去返纜車站等車,而家氣溫得三度,不過頭先一路keep住行又唔覺好凍




都估到落山好多人架啦,所以早左一班車時間黎等,果然不出所料第一班係上唔到,好彩下一班順利上到




落山揀岩方向,向青森嗰邊風景開揚好多








望住啲車係咁靚既樹林中間穿過感覺好特別




落左纜車即刻趕去巴士站,時間岩岩好見到部巴士停左係道,成功趕到計劃搭個班車


後面仲有車到,大把位唔怕上唔到


望住條路都覺得靚到暈,今次旅程真係冇黎錯








路過「地獄沼」,冇咩特別就唔落車


去到「蔦溫泉」落車,呢道巴士都會停大約10分鐘,大家可以自由上落,不過有好多人排隊等上車,落左之後上唔上得返車真係唔知




我原本就係想黎呢道,所以落車lu




藍天白雲見到都覺得開心


就係巴士站旁邊已經見到超紅既紅葉!




成個環境都好舒服好靚




蔦溫泉除左溫泉出名之外,「蔦沼」都好出名,由其日出個陣係最靚,我唔係道住又唔係揸車咁就無緣一見最靚時間;大家黎到都會行去蔦沼,條路鋪得好靚好易行






我覺得沿路景色都靚到痴線,完全係比金黃色既世界包圍!第一次感受到金色世界係可以咁靚!












蔦沼係一個好大既池塘,就算最靚既時間其實已經過左,有啲樹已經開始灰灰地,不過都可以話係好靚,但我覺得頭先行既路仲靚










大部份人睇完蔦沼就會返轉頭,我就選擇左繼續向前行,遊人即刻少左好多,全個世界好似比我自己一個霸左一樣






自然環境比我既感覺真係好舒服




去到一個小池塘叫「鏡沼」,經過頭先咁靚既地方之後覺得呢道冇咩特別,哈哈




再行前多少少就係「月沼」,呢度既樹葉有紅色有黃色有橙色,咁色彩繽紛覺得特別靚












水好清,可以見到水底樹枝






係呢道留左一陣有啲唔捨得走,時間所限都要返轉頭啦,如果有多啲時間可以繼續向前行兜一個圈返溫泉,我怕趕唔到車唯有行返轉頭






再次經過蔦沼


返到溫泉仲有小小時間,繼續四圍欣賞紅葉






行左去最近溫泉既「飄簞沼」,都係金黃色








佢件衫好襯呢道環境,哈哈


早少少排隊等車,順便食個埋今朝買既飯團當係午餐;唔識得整塊紫菜,比我搞到咁既樣








車到啦,再見「蔦溫泉」


坐車返去青森方向,係「酸湯溫泉」落車




酸湯溫泉有三百年歷史,係日本國民保養溫泉地第一號,而佢最出名既地方係「千人浴池」,全檜木造大浴場號稱可以容納一千人一齊浸!而且呢個仲係傳說中既混浴溫泉!




最後我真係入左去浸,話就話混浴溫泉,我可以講我浸個時全個溫泉都係男人,哈哈;不過係我浸完換衫既時候,聽到溫泉入面有女仔聲傳出,望一望又真係見到有兩個女仔浸緊!佢地真係大膽!可惜我已經浸完,哈哈;出黎個時又見到有其他女仔行入溫泉,估唔到有咁多女仔會混浴;浸完呢個溫泉之後成個人都係臭雞蛋味,直到夜晚返到酒店都仲係好大陣味,呢個溫泉一定係真才實料!

未咁快有巴士到,係旅館四圍行下






黃昏既環境更加突顯秋天氣息,更加黃色






上巴士返去青森啦


大約五點半去到「新青森站」落車,個天已經完全黑晒;呢個係新幹線車站,入面又新又大






大約半個鐘車程去到「弘前站」






係弘前逗留既時間唔多,即刻向弘前公園方向行去


有單車專用既停車場咁有趣


郵局六點幾竟然仲未收,見咁有緣即刻入去買返張明信片


弘前氣溫比想像中凍,再加上好大風,啲風可以穿過我件外套咁一樣


用左40分鐘行到黎弘前公園,呢段時間話係有紅葉祭可以賞夜楓,不過呢度既葉都未紅,唔好話係祭典,直頭人都唔多個








咁遠黎到就算冇野睇都要入去行下既,門口呢個位有啲光算係幾好啦,入面好多地方連燈都冇,黑媽媽自己一個行都咪話唔驚




晚晚都見到大大個月亮係頭頂




向住「弘前城」行去


行到埋去睇下...弘前城比想像中細好多...絕對唔係好似大阪城姬路城呢啲咁大座,感覺上佢同一座村屋差唔多...但佢係東北地區唯一一座古城,意義上都係非常重要既


睇完座城就摸黑行另一邊出去,弘前公園又大又黑幾驚行錯路,行行下路個呢個水池算係有少少紅葉,咁就停低影幾張相啦










最後係呢個出口出左黎,夜晚黎呢度真係好恐怖,究竟呢個紅葉祭發生咩事呢?




路過便利店買返塊炸雞食,有塊熱野拎住用黎暖手都好


直接行返去弘前站,都唔知有咩好做,返到去坐定定等車就算








係候車室等左一陣,返青森既特急列車終於黎到




我呢卡車除左我之外就得另一位乘客,傾開計知道原來佢又係比弘前公園紅葉祭吸引黎到弘前,兩個人成個頭都出晒問號,完全唔知呢個紅業祭發生咩事?唔去都去左都係算啦,當係去弘前打個卡




十點半返到青森站,所有地方都好靜,去locker拎返背囊就行去搵今晚既酒店


呢間酒店好易搵,15分鐘內可以行到,酒店下面就係便利店,想買野食都好方便


之前book酒店時冇留意book錯左間吸煙房,成間房就算噴左清新劑都硬係聞到有陣味,除左呢樣之外其實間房算舒服


今晚晚餐就係樓下便利店買既意粉,好鐘意食


食得黎今晚又係好夜先訓;今日成功睇到好靚既秋天風景,比想像中更加靚,所以我真係好開心好滿足,原來日本東北風景係可以咁靚,聽日將會去好出名既奧入瀬溪流,雖然我知道今年啲葉遲左變色,我去既日子未必見到最靚風景,不過我都一樣好期待聽日既旅程

4 則留言:

  1. 許久不見了!先祝你新🐖🐷年更豐盛、健康如意!
    一大片的紅色、黃色樹林、睇照片都讓人171曠神怡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你身體健康﹑萬事如意:)
      唔同既顏色真係好靚~

      刪除
  2. 會唔會下次揀冬天落雪時再去看看奧入瀨的雪景^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗難啲去到啦@@
      冬天連巴士都冇都唔知點去@@

      刪除