2019年2月9日星期六

東北紅葉。青森。奧入瀨溪流

< 日本東北紅葉之旅 >

第五天

終於等到去「奧入瀨溪流」既日子,呢道係東北旅程重點;今日天氣好好,相信會睇到好靚風景


今日諗住坐第一班車去奧入瀨溪流,六點幾就起身到酒店餐廳食早餐,好快食飽之後就出發啦




三樓餐廳望出去好開揚,青森大多數樓都唔高


執好行李去返青森站,放低背囊係locker,再去便利店買定野食,就去巴士站排隊;第一班巴士7:45開出,我七點半之前去到前面已經好多人排緊隊,我都唔太肯定上唔上到車


慢慢等前面既人上車,到我既時候順利上到第三部,係我後面仲有好多人排隊,見有好多人都上唔到車


巴士向奧入瀨溪流出發,路過一個觀景台,冇人係道落車


再次去到「萱野茶室」落車,今次三部巴士一齊到好熱鬧




琴日已經試過「三杯茶」今日唔再試,行遠少少睇下風景,呢度既樹葉大部份已經跌晒落地,有一種荒涼感覺








上返巴士,下個落車地方就係琴日都去過既「蔦溫泉」,見好多人都落車我都落去望一望,跟住上返車繼續出發






路過「燒山」,即係「星野奧入瀨溪流酒店」所左地,呢道啲樹葉顏色特別靚


坐左2小時45分鐘終於黎到「石戶」落車,一落車就覺得呢道自然環境好舒服,四周都被樹包圍




呢道係奧入瀨溪流之間最熱鬧既中途站,有遊客中心亦都有洗手間,今日旅程就由呢道開始,目標係行去十和田湖


離開遊客中心行樓梯落去就係奧入瀨溪流




我都唔知係唔係算黎得岩時候呢?樹葉有橙有黃有綠,交織出一個美麗既秋天彩色世界,原本我行路都算行得快,黎到奧入瀨溪流都不其然放慢腳步,一路行一路慢慢欣賞靚景,呢道可以話係每行一步都有唔同風景,一路行一路睇之下時間過得好快好快好快......




我都唔識得點形容呢道,當呢道係童話世界就冇錯
























好多人係呢個位影相,我又試下影先,部相機仔唔期望可以影到啲靚效果出黎,可以影到咁我已經好滿意






繼續享受靚景










沿路會見到大大小小唔同既瀑布




比想像中行得慢好多,靚景係要慢慢欣賞慢慢感受;黎到「雲井之瀧」差唔多十二點半,見到有巴士站諗住可以偷懶上車去下一站,不過巴士黎到已經迫爆人,咁唯有用腳行啦


繼續沿奧入瀨溪流行,享受着住呢個世界咁靚既風景


































呢個時間有好多人黎到奧入瀨溪流,不過奧入瀨溪流全長有十四公里,分散晒啲人完全唔覺得擠迫,一路都行得好舒服,除左係某啲影相位多人之外沿路都唔會特別多人










一路行已經知道唔會夠時間行到去十和田湖,即時改去「銚字大瀧」作為新目的地,仲有1.2km就到


冬天奧入瀨溪流都好靚


拎今朝買既三文治出黎當午餐,呢個好小朋友feel,哈哈


繼續欣賞靚景,到兩點鐘太陽已經開始有落山既感覺,冬天東北好早就天黑,我都要加快腳步快啲行去睇瀑布
























就到啦!


終於黎到「銚子大瀧」,同啲大型瀑布比呢道當然冇得比,不過有一個咁靚既風景襯托就顯得特別精緻,我都忍唔住要影多幾張相












行到呢道今次既奧入瀨溪流旅程都到尾聲,本來計劃行到去「子之口」,亦即係十和回湖湖邊,見時間唔多都係唔行啦,冇理由跑過去既,都係搭巴士過去就算


左邊係十和田湖方向右邊係青森方向,好多人排隊返青森




成功上到車,要坐走廊爭啲就上唔到,好好彩


好快就去到「子之口」,最初既計劃係行到呢道再搭巴士去總站「休屋」,不過如果而家繼續搭去總站相信唔夠時間返轉頭,所以都係算啦,係呢道睇一睇十和田湖已經滿足啦




十和田湖好大,可以坐船慢慢欣賞,我當然冇呢個時間,係湖邊睇下就夠






三點既船準備開出,好多乘客




紅葉襯托之下十和田湖顯得特別靚




有餐廳亦都有商店,終於係呢道買到Postcard,得閒可以慢慢寫


睇返巴士時間表差唔多會有車到,我都返去車站排定隊等上車,已經有職員舉牌請返青森既乘客排隊




同十和田湖相處既時間唔多,準備講再見啦




計劃係搭由休屋開出尾二既班次,15:13會經過呢道返青森,係差唔多時間職員直接係呢度道開左部特別班次巴士,我都好順利上到車;之前都有諗過搭尾班巴士出青森都得,咁就可以多一個鐘時間慢慢行,不過怕有啲咩事上唔到車咁就大鑊,我唔想今晚被困係奧入瀨溪流




巴士沿奧入瀨溪流行,見返好多頭先行過既地方






好多人係石戶上車


巴士經過青森市區先醒起,原來我冇入過市區行街


坐左足足三個鐘,終於返到黎青森站


天氣預報話聽日會落雨,好彩揀岩時間今日去奧入瀨溪流;由一開始計劃去奧入瀨溪流睇紅葉時其實唔係揀今日,後來見今年紅葉時間特別遲所以將啲行程調黎調去,最後就調到今日出發,真係好幸運


紅葉情報顯示奧入瀨溪流已經係見頃


拎返背囊又要起程,先坐火車去「新青森站」






新青森站好大,好多手信鋪,行到差唔多時間就去等車








今次坐東北新幹線「E5系隼號」,係第一次坐架




我班車到啦,呢班車比較多站停,去「仙台站」要1小時45分鐘




坐中第一行面壁位,呢個幾鐘都要對住幅牆,好彩部車好舒服,一路玩下電話時間過得好快




話咁快行左三百幾公里路程黎到仙台,旁邊有部E2系新幹線




我坐既E5係盛岡站唔經唔覺就同E6駁埋左一齊,佢地一齊返東京啦


仙台站好大,好多日都未見過咁多人




仙台話晒係東北最大城市,車站人多車多,如果唔講都估唔到呢道係東北地方




穿過熱鬧既商店街,向今晚住既地方行去




今晚係仙台住呢間膠囊酒店


每人都有一個大locker,入面有衫有毛巾提供,洗手間同埋浴室都好多好大




訓既地方都好乾淨好舒服,床比想像中大,全晚都好好訓




放低啲野搞得黎都十點半,要快啲出去食晚餐;本來諗過食仙台好出名既牛舌,不過懶搵,行出街見到附近有牛肉飯食就入左去食,想快啲食完快啲返去沖涼訓教,因為聽日又要早起身


今日奧入瀨溪流旅程順利完成,奧入瀨溪流真係一個好靚既地方,就算路途有啲遙遠,我都覺得非常值得去,係入面完全比七彩繽紛既自然世界包圍,再配上清澈流水,絕對係人間仙境,好慶幸可以係一個咁好既天氣咁好既時間黎到,今次東北旅程真係冇去錯;聽日將會繼續東北旅程,去更多唔同既東北地方

6 則留言:

  1. 奧入瀨是來東北看紅葉的重點,吾去真係有損失^_^你去都合時呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 岩時間就好啦,我見你影既奧入瀨更紅更靚~

      刪除
  2. 下次再去會唔會到十和田湖邊住一晚??

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果再去都想架,今次都有諗過住,不過懶拎行李四圍行所以放棄左@@

      刪除
  3. Good to see the passage, please take a look to my blog
    http://hopehei88888.blogspot.com

    回覆刪除
    回覆
    1. I will take a look. Thank you vwey much :)

      刪除