2019年2月23日星期六

東北紅葉。宮城。松島海岸・山形。山寺

< 日本東北紅葉之旅 >

第六天

匆匆黎到仙台一晚,逗留唔夠十二個鐘就要起程,今日會出發去遠離市區既地方,首先會去日本三景之一既「松島」,下午會去位於山形縣既「山寺」;今日又要去唔同既縣,所以七點幾就出發開始今日旅程


朝早出到黎見到條街濕立立又落住雨,睇黎今日天氣唔太好,不過都唔緊要既,今日會離開仙台市區,希望一陣天氣會好啲啦;快步穿過商店街去返仙台站






咁早仙台站唔係好多人


去到「仙石線」月台等車,月台係地底就好似搭地鐵一樣,頭先蠢左原來佢有一個站更加近商店街,我行多左少少路行到黎仙台站先上車;如果好似我咁又去松島又去山寺有張pass係會平啲啲,不過平得個小小我唔晒時間去買啦,直接用西瓜卡入閘就算


等車時快手食個頭先買既炸熱狗當早餐


仙石線列車超過半個鐘先一班,我睇岩時間去搭唔洗等好耐就有車到


四十分鐘車程黎到「松島海岸站」,係車站望出去都感覺到情況不妙,出面落既雨仲大過仙台市區;講真我對松島呢道興趣不大,不過佢係日本三景咁出名,而且我都唔知道幾時有機會再返黎宮城縣呢頭,所以今次都係黎左先算


望住啲咁既天氣其實冇咩心機,只係既然黎到都要照行架啦




松島可以算係一個欣賞紅葉既好地方,不過時間未到樹葉仲未變紅




松島由二百幾個小島組成,最靚係由高山睇落黎,舒服啲可以坐船欣賞,今次我就冇機會上山睇啦,亦都唔會坐船;係岸邊望出去因為天氣唔好視野唔太遠








好多美食車




碼頭邊有幾個小島,島上有「五大堂」,可以過橋上島參觀






橋下邊就係海水,有啲驚跌野落去




島好細,上面主要就係一座建築物,好多人上到黎參觀;由呢道望出去風景都算開陽,只係個天好灰暗












行遠少少有另一條橋去一個大啲既島「福浦島」,由一條長既橋連接,過橋費用¥200,既然都黎到一於過去睇下






係橋中間完全感受到咩叫橫風橫下,大風到連個人都企唔穩,開住遮都係一樣濕晒




福浦島唔算好大,係地圖上面見到有觀景台,咁就決定行去睇一睇


島中間有間小餐廳,相信今日冇咩人幫襯,咁既天氣邊有人會想黎呢道


好天既時候風景都幾好


開頭路都幾好行,行行下條路有積水,要好小心行過去








終於去到觀景台




望出去見到一個一個小島都幾有趣,今次任務完成,睇完之後我既感覺係好想快啲走








即刻行返原路返轉頭過橋走,松島要睇既地方都睇左啦,成功到此一遊






沿海邊行返去火車站




比預期既時間早走,未咁快有車到,咁岩又見到有「國寶瑞巖寺」既牌,順路入去望望啦






入左門口之後見到好多石雕




環境設計得好靚


最後去到大門口要收費入場,我冇時間當然唔會入去睇啦;呢道都係觀賞紅葉既好地方,見啲樹開始有少少變色,相信遲啲黎到睇紅葉一定會好靚


行返去火車站個邊出口走lu


旁邊「円通寺」大部份樹葉都係未變色








松島係出產蠔既地方,有好多餐廳賣蠔,可惜我唔食海鮮所以唔會引誘到我,哈哈




返到黎JR站等車返仙台,再見松島;個背囊就算有防水罩都濕到入去,有啲後悔冇放低佢係火車站






返到仙台站,而家四圍都好多人,係便利店買少少野食又返去等車


今次搭「仙山線」去山形方向,仙山線成個鐘先有一班車,睇清楚時間先去等


列車唔係好多人,上到車拎個飯團出黎食,又睇下風景時間過得好快


列車去到山區之後窗外景色變得靚好多,成個山都好有秋天氣息,一路睇住風景唔會覺得悶










大約一個鐘車程去到位於山形縣既「山寺站」落車




係月台上都可以望到一陣要去既山寺,就係小山丘上面




自助出入冇人睇住


係站入面就有好多locker,今次放低個大背囊先上山




山寺站




車站對出有餐廳有商店,最有印象就係呢間寫最可以免費存放行李,已經放左背囊入locker唔可以幫襯佢lu




跟着指示牌行去山寺方向




山腳都有一條比較熱鬧既商店街


山寺既呢個好出名,好多鋪頭都有得賣,我都買左一串試試,比我既感覺係唔知咩黎,唔鐘意呢種味道




正式開始上山


山腳都有唔同既寺廟參拜








到呢個位正式上山,¥300入場費






唔知呢道既馬嬲會唔會搶野食呢?


山寺係山形縣其中一個熱門觀賞紅葉既地方,今年既紅葉遲左變紅所以我對呢道既紅葉唔會有咩期望,而家好多地方仲係綠油油一片




由山腳去到山上寺廟有一千級樓梯,每行一級象徵少一樣煩惱,要努力行上去








中途會有一啲小景點比大家參觀




算係見到少少紅葉




大家都好努力向上行








上到山上「奧之院」用左大約半個鐘,慢慢行唔算行得辛苦






建築物都係睇下就算,我比較想睇紅葉睇風景多啲




山寺除左紅葉出名之外,由山上望去山腳一樣都係好靚,可以望到深山入邊既小村莊,又可以望到高山上面七彩繽紛既秋色,呢個環境感覺好舒服好自然,就好似童話世界入面一啲與世隔絕既深山小村莊一樣,好鍾意呢種風景






最靚既影相位相信就係上面呢座小寺廟位置,唔會又樹阻住,不過佢封左唔比人行出去影相...


係綠色之中出現一棵紅一棵橙既樹,佢地咁靚當然唔可以放過








一路影相一路行落山






行條山路仔落山,有趣過行樓梯級




貓貓!


返到山腳啦,可以見到頭先落車既火車站,而家要行返過去等車










要等多陣先有車,入候車室慢慢等




山寺再見


繼續坐仙山線去「山形站」,廿零分鐘車程就到




山形站都係一個比較大型既車站,有野食有野行,我想去酒店放低啲野先暫時唔特別行






啲串燒行過都覺得好香


勁大間鋪頭,完全係設計比人揸車黎買野


今晚我住既酒店距離JR站算係有少少遠,行過去大約要十五分鐘,我覺得呢個路程都OK既




間房感覺唔錯,有枱比我寫野,最重要係張床訓得好舒服,仲可以比我訓係道睇電視




酒店有個小小浴池可以浸,呢兩晚我都有落黎浸一浸


好多日都未試過咁早返到酒店,一到酒店房就唔想郁,休息左半個鐘之後終於再出發,去左行商場,目標係去animate行行,成功買到野,哈哈


買完野就想搵地方食晚餐,難得有日可以咁悠閒搵地方食野,一早都知山形縣米澤牛好出名,四圍搵有冇得食但好似唔覺有,最後都係放棄左...記得頭先係山形站見到有間炸豬扒店好吸引,就決定行返去山形站食佢啦






金華豚感覺上係招牌菜,咁就食佢啦


寫明用山形縣米,而且飯、湯、菜好似係寫住任食,見到都流口水,今日只係食左炸熱狗同飯團,好想坐定定食返餐飯


環境好舒服,豬扒黎之前用芝麻自製豬扒醬汁


黎到啦!睇個樣都知道好食




仲加多左碗飯同菜,呢餐食得好開心


今晚好好天,又可以見到大大個月亮




溫度好舒服,希望聽日好天啦


今晚仲有另一個節目,就係12點睇刀劍神域!等左今集好耐!可以訓係道睇好正!本來一點仲有另一套想睇,太眼訓都係挨唔到咁耐,十二點半就訓左


今日由宮城去到山形,松島遇上唔好天氣,景色大打折扣,好彩本身都冇咩期望,叫做去過就算;相比海邊風景,我更鐘意山景田園風景,所以好鐘意山寺,欣賞到咁靚既自然景色今日都係一樣咁滿足

4 則留言:

  1. 天氣真係不似預期,松島海岸天氣好風景都好吾錯架,山寺我無去過,原來距離山形駅只是20分鐘車程,安排一天遊都幾好,來山形住,你會上藏王?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又大風又落雨,風景靚都冇心機睇:(
      山寺好近山形架~
      就係想上藏王山所以先黎到山形住:)

      刪除
  2. 咁橫風橫雨擔遮無用,下次都係帶定雨褸雨靴方便啲XXD
    山景靚,都有紅葉睇下,你後生仔夠晒腳骨力^^
    成日只食炸熱狗和飯團你都幾捱得喎wakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對鞋防水所以問題不大,風褸都防水不過太熱冇拎出黎著@@
      個山唔係好高,個個都上到去架~
      我唔食野都OK架,哈哈~

      刪除