2019年3月9日星期六

東北紅葉。山形。藏王山登山

< 日本東北紅葉之旅 >

第七天

經過琴日大雨經歷之後,一早起身就見到藍天白雲心情特別好;黎到山形最重要既目的就係去藏王山,好想可以舒舒服服行下山,雖然冬天既藏王山又可以滑雪又可以睇樹冰好似更加吸引,但我相信秋天都一樣可以好靚



今日係今次旅程唯一一日唔洗搬酒店,咩都唔洗執輕輕鬆鬆出發真係好,仲有藍天陪伴


我都唔知行山要行幾耐,都係早啲出發穩陣,七點半就黎到山形站




右面山寺琴日已經去左,今日會去左邊御釜


巴士站旁邊見到有案內所就入去睇下,見到呢張卷岩用,¥3000包來回巴士同兩程纜車可以慳到少少錢,咁就買佢啦




巴士準時到,咁早其實冇咩人搭車




又到早餐時間,今日都係食三文治


接近藏王山巴士越行越高,風景都特別開揚,呢邊既藍天白雲真係好靚


但另一邊山既天氣就...心諗今次大鑊,呢邊咁多雲既!


大約50分鐘車程去到藏王溫泉站






呢道又可以感受到秋天氣息;藏王山紅葉季節其實已經過左,而家只係得返下面藏王溫泉可以睇到紅葉,山上已經唔會睇到




一路行一路望住座山,山頂咁既樣唔好話行山,連睇唔睇到野都成問題,不過一場黎到點都要上左去先算




四圍都有紅葉黃葉






就算唔住溫泉旅館,呢道都有好多日歸溫泉可以浸,晏啲落返山我都諗住浸一浸


藏王有幾條纜車線去唔同地方,今次我會搭可以上到最高既呢條,由「山麓線」「山頂線」兩條線組成




山頂只有1度


由「藏王山麓站」出發




啲樹冰好靚丫


纜車站望出去可以見到唔同顏色




大家迫上部纜車出發






係山腳既時候可以見到樹葉有唔同顏色,越上得高色彩越來越少,咁開揚既風景就算冇顏色都係好靚






藏王溫泉區係山中間


可以望到好遠既城市


去到「樹冰高原站」再轉纜車




呢道既樹葉已經落左大部份


今次上山既纜車細部啲




纜車開出左冇幾耐已經知道大鑊,前面大霧到咩都見唔到,山頂既情況唔樂觀






大霧到咩都唔係幾睇到






上到山頂站又大風又凍,要着返件風褸先可以出去;山頂能見度好低,基本上係望唔到風景,只可以睇啲近既野








點都要黎睇下藏王山既地標地藏尊




睇完地藏就要諗之後點算啦,咁既天氣行唔行山好呢?諗左一陣再望下條山路,見到條路都幾清晰,咁都係行左先算,今日既行山旅程正式出發;一開始有三位Auntie係我前面,好快就比我爬左頭,係山上又凍又大風,風力係3號風球以上,行快啲人都暖啲


一開始既山路算係好靚好易行,可惜既係今日睇唔到風景,唔知好天既風景係唔係好靚呢?








久唔久就會遇到有人迎面而過,好快又會消失係大霧之中,最少比我知道好多人而家都一樣係山上行緊


行到去山脊地方特別大風,沿路會有一啲木柱同埋圓圈標誌指示大家,google map定位都好準,正常唔會行錯路








行行下見到有個位寫住「近道」,係Google Map見到呢個方向係去「熊野岳」,但向上睇咁大霧咩都見唔到,而且呢個方向望上去只係得一對碎石唔似係一條路,諗諗下都係決定唔行上去,繼續沿住條大路行




繼續跟住啲木條行,見指示牌前面又係寫住熊野岳,我諗行前邊都唔會行錯






行到去一個四條山路交界位,好多人都係呢個位休息同埋影相





唔知點解佢地個個都會摸下呢舊石呢?




有時候會有風吹散啲霧露出藍天,本來對睇御釜已經冇期望,而家好似又多返少少希望可以睇到




交界位旁邊有間避難小屋,出面咁大風入去休息下都唔錯






避難小屋入面已經有其他人係道休息食野,我都係呢道食開餐先,今次帶左腐皮壽司上黎,一拎出黎已經覺得後悔,啲腐皮壽司流晒啲汁出黎,好彩膠袋冇穿......


大家係小屋入面傾下計,佢地好好奇點解會有個香港人一個人黎到咁遠既地方行山,又好羨慕我去左咁多東北地方睇紅葉,仲請我食左好多野,好多謝佢地


小屋入面既設施好簡陋,最重要都係可以比人緊急避難用,而且係好乾淨冇臭味










斷左線既電話可以點打呢?


去左宮城縣?


休息左一陣繼續旅程,一出黎見到小小藍天,睇御釜既希望又大左




藍天過後回復大霧,繼續向御釜方向行,呢段係今次最難行既山路,係非常斜既碎石路,要一步一步好小心行落去




見到小小御釜!


講真如果真係有事要跑返上去避難小屋避難,我諗未跑到上去已經暈低左




係山邊等左陣,突然一陣風吹開大霧,御釜清清楚楚係我面前出現!湖水好翠綠!今次既目標達成!Yeah!




如果再向前行好快就會行去到御釜呢邊既巴士站,可以搭車返藏王溫泉,不過呢邊一日得一班巴士,萬一多人上唔到車都唔知點算,而且我又未行上熊野岳,都係決定行返轉得搭纜車比較好,仲有頭先係小屋識既秋山先生都會一齊行返上去


係避難小屋交界位轉向熊野岳方向行去,條路沿山脊位慢慢上好易行,中途又多左位美國人一齊行




順利行到藏王連峰最高峰,海拔1841米既熊野岳山頂,呢道非常之熱鬧,有間小神社同小屋






好多人係小屋休息




係山頂影完相就跟住秋山先生行落山,前面都係咁大霧,好在條山路鋪得非常明顯,跟住行就應該冇問題?






一路落山行得好開心,行左大約10分鐘拎Google Map出黎睇一睇,發覺唔岩方向?!即刻叫停秋山先生一齊研究一下,原來我地真係行錯左路!呢條路行到天黑都唔會落到山!所以要行返轉頭上返熊野岳




落山就開心,突然又要行返上山,好彩唔係行左好遠咋


上返黎睇清楚個方向先行,今次要行既落山路其實唔係一條明顯既山路,係一堆大石,不過一路會有白色既圓形標記話比大家知方向,雖然望唔到好遠,但望住啲圓圈行應該就冇問題






一路落山,最後終於行返到寫住「近道」呢個位,即係今朝經過既位置,咁而家我識路啦




一路行一路傾計,大家一齊行返去纜車站


大家黎到地藏尊面前影張合照,結束今次既行山旅程,再見


返到黎先一點半,今日除左藏王呢道已經冇其他行程,可以比我慢慢Hea一下;上左纜車站上面望望,咁大霧當然咩都見唔到






有時候望得遠少少


好天既時候係可以望到好遠架


戀人之聖地?咁都有關係?


見到纜車站機房


纜車站入面有間餐廳,我都係道Hea下先


一路食雪糕一路望住個窗,有時候啲霧吹散左就可以望到下面

Hea到兩點幾坐返纜車落山




半山呢道係一個滑雪場


再轉纜車繼續落山




見到對面山另一部纜車運作緊








返到落黎呢個七彩繽紛世界






黎到藏王溫泉當然要浸一浸,去返溫泉街個邊




我要浸既溫泉係溫泉街最上面位置,又要行上山啦;啲流水都熱到出現煙,沿路散發出一陣臭雞蛋味,呢道既溫泉一定係真材實料






溫泉源頭既足湯


見到有細細間既溫泉可以浸,但佢真係好細間唔知有冇人會浸既呢?




流出黎既水都係散發住溫泉味道


一路欣賞秋天風景一路行上山,條路比想像中斜,感覺仲辛苦過今朝行山,就快行到出汗,好在一陣有溫泉浸唔理得咁多,辛苦啲都唔緊要










係山中間既溫泉小鎮感覺好寧靜好舒服


繼續努力行上山,我終於明白點解呢個溫泉冬天係唔會開,條路咁斜又結晒冰我諗就算行到上去都落唔返黎










呢邊都有滑雪場,全個藏王山有唔同既滑雪道,呢道真係滑雪天堂






行左大約20分鐘終於黎到今次浸既溫泉「大露天風呂」


呢個溫泉超天然超正,溫泉就係一個小山谷之間,一路浸住溫泉一路感受住秋天景色,呢種咁天然既感覺唔係普通溫泉旅館可以比到,而且啲水仲係最天然,直接係山上流入溫泉,呢個溫泉可以比一百分;唯一有個麻煩少少既地方就係呢啲天然溫泉係冇正式既沖身設施,只可以簡單用水沖一沖,所以出到黎個身係會keep住一陣臭雞蛋味;溫泉就唔可以影相啦,佢既網站好多靚相;浸完溫泉出黎飲枝奶,好開心咁行返落山,哈哈
http://www.jupeer-zao.com/roten/

落返山已經五點幾,天黑左好多,係時候行去巴士站






個BB訓得好得意


時間岩岩好,等左幾分鐘就可以上車,出發返去山形市


今晚簡簡單單食個牛肉飯就算


時間仲好早去超級市場行下


夜晚冇乜野好行,八點半就返左酒店,可以寫下postcard,日本既郵票特別靚


今日藏王山上雖然咁大霧睇唔到風景,不過可以係霧入面行山都係一個非常特別既體驗,但係其實岩岩開始行既時候一直都唔知前路係點,又唔知要行幾耐又唔知會去左咩地方,心入邊都係會有啲擔心,一路行一路見到有人迎面而過,又知道有人係後面跟住我既時候其實安心左好多,最少知道呢座山上面唔係得自己一個,最後非常開心完成到今次既目標,順利睇到御釜;山又行左又可以浸到一個咁靚既溫泉,今日既旅程非常完美

2 則留言:

  1. 你好勁,咁大霧都無迷路,行大路有保證!!
    好彩睇到御釜不枉此行了

    回覆刪除
    回覆
    1. 有google map唔怕既@@
      睇到御釜成功完成目標~

      刪除