2020年4月18日星期六

日本17天鐵路之旅。鳥取﹑出雲篇

< 日本十七天鐵路之旅 >
< 鳥取﹑出雲篇 >

第九天

咁耐以來都未試過係日本搭寢台列車,今次難得拎住全國JR Pass,唔洗再比錢點都要試一試;寢台列車係日本已經越來越少,平民版寢台列車只係得返Sunrise瀨戶/出雲,所以都係搭左先算;難得去到鳥取個邊順便都玩一玩啦

一早起身就開始鐵路旅程,先由東京坐新幹線去大阪,食過午餐後就係大阪上呢部Hello Kitty新幹線



Hello Kitty新幹線除左外面之外,入面成部車都係Hello Kitty




呢部車係由500系新幹線改造出黎,500系都係越來越少,唔知幾時會冇得再坐


去到岡山轉「八備線」北上,今次係部好傳統既特急列車,咁岩個位前面冇野,可以伸直對腳都得


離開市區之後入左山區地方,山陽地區去山陰地區中間基本上都係鄉村地方


去到「備中高梁站」落車,呢度可以搭車去「備中松山城」;車站同旁邊相連既圖書館都幾新



假期會有巴士去備中松山城,平日就要搭每日4班既共乘的士遊去,一個人¥500單程,不過最麻煩係要早一日打電話黎預約,好在有朋友幫手約到;中午呢個時間只係得我一個人坐車,我諗冇咩人去呢個地方

備中松山城係十二現存天守之一,而且係山上面,就算部車上左山都好,落車都有一段仔山路要行


可以望到下面成個高梁市


上到去啦



過幾日就加價

拜見城主


呢個城好細,因為佢係現存天守之一,所以入面冇乜特別改動,保留左原始風味,而且佢係山城,可以睇到風景,算係一個唔錯既地方,如果朝早黎既話仲有機會見到雲海




的士未到回程時間已經等緊我,上車返去火車站,中途經過呢道另一個出名既地方武家屋敷,的士司機都有同我介紹,不過要趕住搭車走唔停低行啦

繼續坐火車向北出發


去到「米子站」落車,天已經黑




等左一陣之後轉「山陰本線」特急列車


最後去到今晚目的地鳥取



只係八點鳥取既街已經超級靜,想搵間岩食既餐廳坐低食野都有難度,都係去便利店買野食算;本來有諗過再坐火車去啲鄉村地方行下睇下星,最後都係懶郁,坐低食下野寫下Postcard仲好

第十天

八點就坐巴士出發,去鳥取最出名既地方「鳥取沙丘」

今日天氣好好又唔熱,感覺好舒服,慢慢行下真係好寫意,唔知點解特別鍾意呢個地方唔想咁快走




就咁睇相可能唔覺得大,見到啲人仔就會感覺到其實呢個沙丘真係好大好大


上左沙丘頂就係無敵大海景




係呢道慢慢Hea下就過左個幾鐘,又係時候要回程




坐山陰本線向西面出發,沿途有山有水,風景都係好靚




今次去到「出雲市站」

轉「一畑電車」去出雲最出名既地方「出雲大社」




窗外風景都係好靚


「出雲大社前站」

出雲大社好大,呢道好似係求良緣既好地方,今次冇求蝕左tim





舊電車


黃昏時間就坐電車翻去

係車站食埋晚餐就去等車,今次主角「Sunrise出雲」黎到啦


今晚訓呢個最平既nobinobi座席,用JR Pass係唔洗錢,個位睇落去好闊好舒服



開車之後四圍行下,其他車卡有單人房有雙人房,比貴啲有好多唔同選擇


火車上面有浴室沖涼,¥320買張沖涼卡就可以沖,沖涼卡係先到先得賣晒就冇,我係出雲上車基本上冇咩乘客所以唔洗同人爭,遲啲多人上車就未必買到啦;難得可以係火車上面沖涼點都要試下



參觀完火車之後就返去自己個位,今晚冇咩特別野做九點幾就訓著左,第二朝訓醒既時候望一望出面部車已經停左係熱海站,我諗呢晚係全個旅程訓得最長時間既一晚;琴晚訓之前部車仲係山陰地區,成卡都係得幾個人,訓醒時全車卡差唔多滿人,我都唔知佢地係邊道上車

大約七點就到東京站落車,短短兩日山陰鐵路之旅完成,寢台列車比我想像中舒服;返到東京準備開始新一日既行程啦


8 則留言:

  1. 除了第一張相可以睇到,其餘全部相睇吾到呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經改左另一個方法貼相,而家應該睇到啦 :)

      刪除
    2. 相片全部睇到啦^_^HELLO KITTY列車好吸引,車上面重有嘢買^_^

      刪除
    3. 睇到就好啦~全部列車都係Hello Kitty,見唔少人幫襯買野,不過我就冇買啦:)

      刪除
  2. 我都未坐過日本的過夜火車
    我諗應該幾特別而且仲有涼沖咁得意
    沖涼果陣要保持平衡都不易呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未坐過要試下啦,係一個特別體驗:)
      我都有諗過要保持平衡呢個問題,但只要企定左就好穩陣~

      刪除