2020年5月9日星期六

日本17天鐵路之旅。SL銀河篇

 < 日本十七天鐵路之旅 >
< SL銀河篇 >

第十三天

今日再次向東北出發繼續鐵路旅,主要目的就係要去坐SL銀河,今次係第一次坐蒸汽火車

今朝咁早出發,八點幾先出門,首先坐新幹線由東京站」盛岡站」盛岡站」坐返去新花卷站」

係「新花卷站」釜石線普通列車去遠野站」


遠野沿路都係好靚鄉村風景,一大片金黃色


去到遠野站,蒸汽火車已經停左係道,不過冇咁快開車,行出去周圍睇


遠野站唔大站外都係一啲小鎮風景


有遊客中心,今次只係為左遊車河所冇留時間遊覽,入去行個圈就走

又返到月台,今次坐既係「SL銀河」,火車來往花卷釜石,星期六由花卷出發星期日釜石回程,我冇咁多時間坐足全程同留係岩手縣玩,今次係坐一小段





火車古典設計,入面有賣有睇,入面有間房可以預約入去睇同星星有關既神畫介紹,可惜我完全唔知佢講咩








旁邊乘客打開左個窗影相,我都跟住一齊影




停站時可以落車行一行,雖然得好短時間,但有得落地走動下睇火車幾開心,夠鐘職員會叫返大家上車





最後坐到總站花卷站」,大約個半鐘蒸汽火車旅程完結




告別蒸汽火車,搭「東北本線」普通列車返「盛岡站」



第一次正式黎到盛岡,試試盛岡最出名其中一款麵「盛岡冷麵」


車站附近就可以食到呢間好出名,門口睇落去以為好高級,價錢就同平時普通既麵店差唔多;我去呢個時間唔多人佢竟然比張12人枱我自己一個坐

盛岡冷麵真係好好食

食飽就係附近行下,夜晚冇車前要返去坐新幹線,咁岩比我見到兩部新幹線合體

黎到今晚目的地青森

今日終於坐到蒸汽火車,一路開住窗吹風一路聽住火車聲,加上感受住黑煙飄過,係一個好難得既體驗;聽日會開始另一個鐵道旅程,出名風景靚既「五能線」


6 則留言:

  1. SL銀河蒸氣火車好特別,其實車廂內有無聞到一陣陣燒媒炭味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 車廂入面正常冇味架,就同普通電車一樣:)
      係打開窗有時候吹岩風向就會聞到煤炭味~

      刪除
  2. 而家冇得去旅行,上嚟睇吓旅行網誌,止吓癮先得☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持~冇得去旅行之後我都好耐冇睇BLOG啦:(

      刪除
  3. 十分好睇日本十七天鐵路之旅遊記!希望可以繼續更新遊記

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝:) 一路都冇心機更新...
      等呢排忙完就更新埋個尾先~

      刪除