2017年1月14日星期六

高雄。打狗鐵道故事館﹑哈瑪星台灣鐵道館﹑駁二藝術特區

< 台東﹑綠島﹑高雄5天遊 >

第一天

今次旅行原本計劃唔係咁短,會去更多地方,後來唔想搞咁多野就將行程縮短,變成今次五日旅程,冇所謂啦可以去玩就得

 


上午黎到機場,櫃台超多人排隊,職員工作效率好高,唔洗好耐就將背囊寄倉,輕輕鬆鬆四圍行


第一次坐中華航空,登機位係最方便既21號,一落電梯就到;飛機比預定時間遲左二十分鐘登機,好彩唔係遲好多




由香港去高雄好近,實際飛行時間大約一個鐘,由起飛開始空姐們好快手咁派餐派野飲,到收好所有野既時候飛機已經準備降落,慢小小都唔掂;華航連呢啲咁短既航線都一樣有飯食,開心過食包好多


過關同拎行李都好順利,大約十二點半出到黎,第一件事係買上網卡同atm拎錢,然後正式向高雄市區出發


為左方便第日坐火車,今日會住係高雄車站旁邊,而家先去hostel放低行李;高雄天氣比想像中熱,跟本就係夏天,由離開機場行去地鐵站一兩分鐘路已經出晒汗,好在只要過左中午時間天氣清涼好多


高雄車站旁邊係舊高雄車站,改建成甚麼地鐵博物館,懶行入去


係FamilyMart拎書後就去hostel放低行李;台灣出版既書係台灣買平過香港買好多,買書又方便,只要上網訂好隔日已經送到便利店,而且有啲書台灣先有香港係買唔到,今次我買左好多慢慢睇


Hostel隱藏係火車站旁邊民居之中


放低野正式出去玩啦,經過火車站先入去拎定來回台東火車票,火車票係網上訂就得好方便,不過星期六日班次係好爆,要同人搶飛,平日個啲相對比較易買,我星期五同星期一坐車唔使同人爭;拎飛時好有趣,職員對我中﹑英﹑日文都講齊,比佢搞到有啲混亂


高雄地鐵啲海報好正,岩晒我!




一出地鐵西子灣站就係「打狗鐵道故事館」,即係以前既高雄港站


可以睇到舊時蒸氣火車






室內保留舊火車站佈置,呢個係貨運站佈置上就好似辦公室咁,唔係平時見開既火車站佈局








火車模型




舊相


站外係荒廢左既路軌






打開google map見到旁邊有一個叫「哈瑪星鐵道文化園區」既地方,唔知佢有咩睇,見有時間就行去望望啦,橫掂係高雄都冇野好做


見到呢個格局都估到呢道係啲藝術區地方,我呢啲冇文化粗人同藝術點都拉唔上關係,一場黎到都入去睇睇




叫得鐵道文化園區,同鐵道都有小小關係,有呢啲小火車路軌貫通園區




原來小火車係載人架!


上下倒轉既屋




園區好多地方建築係舊時火車路軌之上,路軌上放置好多呢啲藝術品,算係一個影相打卡既好地方;我就冇咩興趣啦,是但影幾張相就走,唔係道慢慢睇lu












呢啲一睇個樣就覺得係以前既倉庫啦


又有火車經過




行行下朋友msg我介紹我去附近一間好食既麵店,黎到台灣都未食過野就去食返碗麵啦,本來諗住唔食野等到夜晚先開餐(我全日唔食野都架得,哈哈);跟住地圖行到呢間叫「港圓」既麵店,睇落夠晒地道


舖頭門口寫住港園牛肉麵,不過朋友推薦我食豬手麵而唔係牛肉麵,咁我就食豬手麵啦;叫左麵搵個靚位坐低等麵到,豬手麵一碗台幣110,算抵食啦?


碗麵好豐富,有兩隻大豬手!豬手﹑麵同湯底都好正,差啲忍唔住飲晒啲湯!唔記得係唔係第一次係台灣食麵,印象中應該係,由呢碗麵開始對台灣麵印象非常好


麵店係住宅區之中,唔係有人介紹都唔會搵到黎呢道


食飽後去左附近一個高雄最出名既地方之一「駁二藝術特區」,話明係藝術野即係唔岩我啦,為免悶到訓著係門口望下就算,唔入去展覽地方參觀










發現有間誠品,呢道岩我多啲,話晒鐘意睇書,哈哈


係誠品行左一陣,出到黎天都黑,又係時候起程


呢個時間唔知有咩好做,又唔知去邊好,既然係咁就搵地方行下,由駁二行返去美麗島站個邊,幾公里路程相信唔難行既,呢個係消磨時間好方法


路途中有一個地方叫「愛河」,我記得呢個都係高雄景點之一,順便行去望望;呢道咩都冇,條路黑媽媽(對面咁多燈光應該熱鬧啲),其實冇咩好睇;叫得愛河呢啲咁浪漫既地方都係唔岩我,繼續向前趕路






行到黎「六合夜市」,都係一般夜市咁有野食有野買,我對呢啲冇興趣穿過就算;呢道以前都黎過,覺得冇咩特別,就係一條好多野食既街






又再黎到美麗島站,光之穹頂依然又靚又吸引,次次行過都忍唔住停低腳步,欣賞呢個咁靚既天空




原來佢地係「高捷少女」,即係高雄地鐵代言人,唔怪得四圍都見到佢地啦,雖然咁講係好毒,但唔可以否認我好鐘意佢地,哈哈哈哈哈




朋友約我係巨蛋附近食晚餐,坐地鐵去好方便;晚餐好豐富,係好正既西餐,可惜我一張相都冇影過,呢餐只好留係美好回憶之中


返hostel之前先係7-11拎書,呢盒仲大過之前個盒,又多好多本書


今次住既呢間hostel唔係好大,今晚唔多人入住,八人房只係住左兩個人咋,床同冷氣都好舒服令人訓到唔想起身,而且價錢好平只係HKD$91,我非常滿意




同房係一位來自台中既大哥,我地兩個人係房咩都講下最少傾左半個鐘,最估唔到既係佢竟然聽得明我講既野,呢件事實左太神奇啦;今晚係旅程中唯一一晚有床訓既日子,要好好珍惜,聽朝要訓耐啲!


4 則留言:

  1. 高鐵都幾多鐵道主題的展覽場地喎,文化園果邊好似冷靜少少,但小火車幾盞鬼.....
    拎住咁大盒書,在高雄有冇得寄存?定拎埋去台東?
    $91好抵喎@@
    台中大哥都係來旅行散心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 高雄好多呢啲文化地方,可能啲人分散晒~
      啲書一齊去埋台東,台灣出既書唔會好重,拎晒去都唔怕~
      台中大哥係去做野,住十日咁多,如果我唔去就比佢霸晒間房@@

      刪除
  2. 台中大哥聽得明你講乜嘢,證明你國語誇啦啦!👍🏻😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,係睇一個個人,同某啲人先溝通到@@

      刪除