2017年1月28日星期六

台東。美麗的綠島(上)

^^ 祝大家新年快樂﹑萬事如意﹑心想事成 ^^

< 台東﹑綠島﹑高雄5天遊 >

第三天

綠島位於台東以東太平洋之上,台東隱約可以望到綠島既高山;綠島遠離市區,又係大海之上,係我想像中係一個冇污染,空氣同水質都好好既地方,所以今次旅程決定黎呢道體驗一下




民宿包埋早餐,我揀左食蛋餅,食房慢慢嘆完之後拎好行理出發,坐船去綠島


朋友係民宿放低喼,我就咩個大背囊幫大家拎野,為左方便請老闆娘車我地去碼頭「富岡漁港」,大約二十分鐘車程車費台幣200,又係好抵


綠島民宿已經幫我地訂好船飛,到碼頭講出民宿名同自己個名就可以拎飛,船費民宿個套餐已經包左,不過因為我地仲未比民宿錢,要暫時自己出住先


富岡漁港名副其實係一個漁港,停泊左好多漁船,呢道除左有船去綠島之外仲有船去蘭嶼






今日坐9:30呢班船出發;十二月係綠島旅遊淡季,就算今日係星期六都只係得呢一班船選擇,夏天旺季會多好多班次


船倉下層係二等座,上層係闊啲既一等座,見上面舒服啲坐左上去,不過之後有小小後悔, 一陣就知味道




船離開碼頭後,行左都冇一分鐘就非常大浪,呢啲浪係香港冇可能經歷到,就算打風坐船都冇可能搖得咁勁,就好似坐係一部四面一齊搖既海盜船一樣,拋到有離心力,開始時覺得好好玩架


以前未試過暈船浪,又玩開水上活動,以為會冇事啦,不過大海唔可以睇小,開心左10分鐘後船上開始不斷有人嘔,20分鐘後我都暈暈地,30分鐘後我都有想嘔既感覺,好彩40分鐘後又出奇地冇事,只可以講啲浪係大到痴線架!


當海浪平靜返既時候,望出窗外已經見到綠島離我地好近,絕對係沙漠之中見到綠洲既感覺;以前見人話綠島好大浪,又話一定要食定暈浪藥先上船,我都冇諗過真係咁誇張,經過今次後我諗都係食定藥穩陣啲,而且揀位最好坐下層船尾,想拋得勁就上層船頭啦




落船啦!落船啦!落船啦!終於返到地球,好感動!!!




未行出碼頭就見到有人舉起民宿牌,即時上前同佢相認,好想好想好想快啲去抖抖


其實唔洗人帶我自己都識去,揀呢間民宿除左因為平之外,另一個原因係好近碼頭,就係正碼頭旁邊,唔似其實絕大部份民宿都要坐多一程車去


今日係星期六,民宿都只係得我地四個客人,成間比我地霸晒;係民宿攤左一陣之後要出動啦,首先要去拎車




係綠島如果冇車既話就邊道都唔洗去,所以個個都會開電單車,不過我地冇電單車牌緊係唔可以開正式既電單車啦,只可以開用電推動既電動單車;電動單車比電單車價錢貴一啲,而且要煩換電,但都好過冇啦,島上係冇單車租(有單車都踩唔掂山路),如果唔敢開電動單車就只可以坐車尾等人載啦;大部份人都係兩個人一部車,我練習時試過載左人既話轉灣難好多,最後都係每人一部車比較安全;雖然話電動單車感覺上安全啲,不過一樣可以行得好快,平路可以行到50KM/H,落斜可以更快,揸車時一定一定要做做安全措施,千其唔好開咁快




大家拎左車即刻開車出去玩,揸車可以話係今次旅行其中一個重要活動黎架,平時我地邊有機會開呢啲電單車,望住大海風景自由自在向前行,就係咁已經好開心


望到靚景時隨意停低慢慢欣賞,原來呢啲就係自駕遊既樂趣






無啦啦有隻羊仔係道食草?


一路開車突然見到前面有飛機起飛,唔知點解個人自自然然加速衝去睇;如果怕暈船浪又想去綠島可以選擇坐飛機,由台東飛去大約二十分鐘航程,單程票價大約台幣千一,不過每日得幾班機而每部機只有十九個座位,未必咁易買到機票




機場同馬路之間只有小小欄杆分隔


呢啲就係我地開既電動單車,停車時泊係路邊就得,係綠島已經訓練成兩步路都開車去,行都懶行,哈哈


經過大街見到呢間餐廳最多人,就入去食午餐


炒麵比想像中好食,最正係牛肉真係好有牛肉味,好少食到咁正既牛肉


朋友都話個湯好鮮甜,估唔到平價快餐都咁好食


睇到海底既玻璃船


兩點前返到民宿準備開始下午活動


我地呢間民宿外表睇落平平無奇,不過就好方便,除左近碼頭之外,佢又有電單車租(可惜冇電動款式唔岩我地),而且佢又係潛水公司,我地去浮潛咩都唔洗拎,落樓下就可以換晒全套裝備,返黎時又可以即刻上返自己房沖涼,超正!


浮潛係綠島一個重要活動,我係第一次玩浮潛架;換好裝備跟教練開車出去海邊,然後衝向大海啦!今日超好天,藍天加藍色大海,絕配丫


海水清晰通透,隨意望向海底都有好多魚,仲見到海底奇兵入面既Nemo小丑魚,好靚架!就好似跳左入水族館一樣!可以同咁多魚一齊遊水,呢個機會好難我,冇污染既海洋係好靚好靚




玩完浮潛返去hea一下,再出黎時已經係黃昏時份;開車去位於綠島西北面既燈塔,見到大海又忍唔住停低




頭先咁好天,而家又咁多雲,今日個日落睇黎凍過水,算啦呢啲野冇得強求,四圍影下相已經好開心






竟然有人行過黎!好遠路架!


黎到啦






咸蛋黃比雲遮住,冇lu...




坐係燈塔下吹吹海風,等到燈塔職員話關門,唔想走都要走




係燈塔下沙灘玩到個天黑到影唔到相,開車返去搵食lu


呢條係綠島最旺既大街,六點已經變得好寧靜


見呢間餐龐靚靚地就揀左佢


係道試左綠島特產鹿肉,好似冇咩特別,都係普通既肉咁啦


其他野食都係一般












大街上有一間飲品鋪,朋友佢地飲得好開心,但今日我唔敢再飲呢啲...


島上有兩個電池站比電動車換電,最後呢個八點就關門,係佢關門前順利黎到;換電池係免費,自己拎舊電出黎再放新電入去就得,好快搞掂


返到民宿後開始下一個節目「夜間生態導賞」,一大堆人跟唔同領隊開車上山睇夜行動物;如果自己去周圍黑媽媽就咩都見唔到,領隊佢地眼力超好,見到有動物會停低指比大家睇,沿路見到好多梅花鹿


生態導賞完結後可以跟教練返轉頭,又可以自己開車行另一面環島走,我地想去浸溫泉就要自己開車去啦;山上冇路燈,夜晚就要靠自己車頭燈光向前行,最正既係成個山就得我地四個人,又上又落又唔知目的地係邊,只係見到路就不停向前行,好有探險feel,今次旅行諗都冇諗過夜晚會係荒山野嶺開車,比想像中好玩好多,如果得自己一個一定驚到出汗,有幾個朋友一齊就唔怕啦


一路行一路行,見到有光既地方就知去到,黎到綠島好重要既地方「朝日溫泉」;朝日溫泉之所以咁重要,因為佢係世界三個海底溫泉之一,溫泉水由海水經海底加熱而成,非常罕見,物以罕為貴ma


朝日溫泉收費台幣200,要著泳裝同有泳帽先可以浸,分室內同室外池,室內係熱水池,而室外大部份都係凍水,只有中間小小圓形池係熱水,所以大家都會迫晒係個圓形入面,好熱鬧;第一次浸呢種要著衫既溫泉,又咁多人一齊浸,都幾得意


呢啲相係十一點走個時影,啲人走得七七八八所以咁冷清,一去到個時周圍都迫滿人;溫泉更衣室同日本個啲溫泉差得遠,呢道就好似香港舊式泳池同運動場既更衣室咁,而且仲更加細,locker又細到放唔到咩,我地要好似其他人咁用個籃裝晒所有野放係池邊望住,為左浸溫泉危險小小都冇計,所以拎得越少野去越好




溫泉對出就係大海,面向東方可以見到好靚既日出,所以就叫朝日溫泉,一路浸溫泉一路睇日出一定好正;呢道仲可以整溫泉蛋,我地太夜就唔整啦




呢個位對住大平洋冇城市光污染,可惜月亮太光見唔到太多星星,幻想成個天都係星一定好正


浸過溫泉返到大街7-11,本來係想比錢幫車換電,但佢得返一舊換黎都冇用,咁費事換啦...即係話聽日唔可以去睇日出lu,呢個就係電動車既無奈...算啦訓耐啲仲好;電動車電池有五格,環島一次得返三格,重小小既朋友仲得返兩格,唔敢再開去玩啦,老闆娘話得三格電就一定要快啲去換,唔換好快玩完...如果兩個人一部車都唔知挨唔挨到環島一圈?


返到民宿樓下停低部車唔夠一秒即刻開始落雨,仲越落越大,岩岩好返得切;買左杯麵宵夜,就好似去camp一樣就算唔肚餓都要食返個杯麵先開心




今晚都係住四人房,房間簡簡單單乾淨企理,好滿意啦,最重要係有梳化比我訓;今日住呢間係綠島黎講算係好平,成個package每人台幣2400,包來回綠島船票﹑住宿﹑浮潛﹑半部電動車﹑早餐卷﹑夜間導賞,好抵玩


夜晚兩點幾先訓,好彩唔洗早起身睇日出咋,可以訓多陣......


4 則留言:

  1. 好似玩海盜船一樣,我就最怕暈船浪^_^睇怕我坐完會暈幾日實無得玩>_<天氣好好呀,啲水又咁清,又好多魚喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗擔心,可以坐飛機去ma~
      今日好好天,不過聽日多雲冇左藍天lu:(

      刪除
  2. 六百蚊港幣包咁多野玩好抵玩呀!!
    民宿近碼頭真方便
    电动車自駕超正,四人先敢夜遊呢
    会唔会再去蘭嶼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘭嶼暫時唔考慮啦,遠咁多隨時坐到嘔都未到@@

      刪除