2017年1月21日星期六

台東。海濱公園﹑台東觀光夜市﹑鐵花村

< 台東﹑綠島﹑高雄5天遊 >

第二天

今日會同其他朋友匯合,兩位係高雄一位係台東,然後台東旅程就可以正式開始;由高雄去台東要兩個幾鐘,去得到時候已經唔早,冇時間係台東慢慢玩,其實只可以話係到此一遊咋




今日唔洗咁早起身,朝早都唔知有咩做好,朋友又未到,難得係床上碌到十點,以旅行黎講可能係最遲起身既一次;大約十一點佢地黎到高雄車站,係時候去食早餐啦


幾靚bor


台灣朋友推薦我食呢檔火車站附近既牛肉麵,一去到見到咁多人就知係好野,入面同出面都坐滿,咁岩見到有位即刻坐低等開餐


終於係台灣食到正宗牛肉麵!未食見到個湯底都知道正,味道都一樣好正,所以我好鐘意食台灣麵


天氣已經熱,係戶外地方食麵就更熱,食完即刻過旁邊買珍珠奶茶;明明一路行一路曬住係好熱,但飲左幾啖成個人已經清涼晒,直頭透心涼


返到火車站仲有時間,比我發現呢款咁得意既鴨仔postcard,想唔買都唔得!


如果唔係岩岩食左野應該要買返個鐵路便當上車食先有風味,車上都有便當賣,不過見佢好快賣晒,要一路坐車一路食便當都係預先準備穩陣啲


坐呢班自強號火車,12:40由高雄出發,14:59到台東,票價台幣362,感覺上好抵坐


火車座位好舒服,拎本書出黎睇下,又望下車外風景,兩個幾鐘好快就過,下次去旅行又要拎本書去睇先得,時間過得又快又充實


火車去到台灣東面之後沿海岸線北上,右邊係一望無際太平洋,坐右面座位就可以欣賞到呢片太平洋風光


係台東火車站會合另一位朋友後,一齊坐的士去民宿;台東火車站距離車區有小小遠,坐的士跳標收費台幣210,四個人坐就最抵,而且咁岩黎左部大的士,可以放好多行李




今晚住呢間「羅密歐檜木民宿」,係市中心地方算方便,而且又新價錢又平,老闆娘仲好好人,冇揀錯住呢道


房間實左太舒服,本來諗住一放低行李就出去,結果攤左半個鐘都唔捨得走,等到就快天黑終於要出去;係樓下拎單車後直接向海邊踩去,老闆娘講先知民宿有免費單車提供,真係好


由民宿踩去海邊好快,不過太遲出發,到海邊時太陽已經唔見啦,其實一早見咁多雲都預左今日睇唔到日落,所以冇失望




前面係太平洋,風超級大,就好似不停比三號風球風力既大風吹住一樣,風好溫暖唔會好凍,係好舒服架






行到出海邊繼續吹風,出面海浪好大,一路聽住海浪聲一路影相,好快玩到天黑




等到天太黑影唔到相,係時候撤退


一路吹風一路踩單車好舒服,都唔知有幾耐冇踩過單車;一路沿海邊繼續踩,踩踩下黎左呢道,算係台中一個文青好鐘意既影相位,可惜我唔係文青,天咁黑更加影唔到相,落車望望之後就返轉頭lu;夜晚海邊好多人捉魚,唔知佢地捉咩呢?


除左海邊有單車路,其他地方都要踩馬路,一定要注意安全,以前我都習慣係馬路踩單車問題不大,今次仲因為踩得太開心踩過左民宿都唔知


係民宿放低單車後直接出去搵食,老闆介紹左兩間好食既餐廳,第一間「米苔目」咁岩今日冇開食唔多,另一間就係呢間「藍蜻蜓」


真係估唔到快餐店都咁多人掛隊,既然老闆介紹得都試一試佢啦


排左好耐先買到野,再要等好耐先有得食,不過樓上又唔係好多人食緊野,證明佢炸得好慢好慢


就係類似KFC既快餐,我啲朋友話佢好食過KFC,話啲雞炸得好正,咁佢又真係好食既


食完繼續向「台東觀光夜市」行去,由民宿行去唔係好遠




呢個夜市同高雄台南個啲比細好多好多,始終台東相對係個小城市,市民同遊客都唔係咁多,就算而家呢個食飯時間黎到都唔會好迫人,行得好舒服




十二月頭咁快就有人報聖誕佳音


食野我就冇咩興趣,朋友就食得好開心,一見到大大隻魷魚即刻買左




見到啲鹵味都驚驚地,肉就唔食啦,豆腐係幾好味




可能太少人買,啲炸雞粒放到硬晒


唔知同香港個間有冇分別呢?朋友見到即刻忍唔住買左黎食




佢地都話呢個好好食




黎到台灣夜市一定要食炸雞扒先得既,行晒成個夜市就只係得呢一檔,想唔食佢都唔得,不過啲雞扒又係放到硬晒,都唔好食...以前食新鮮炸既雞扒不知幾正




除左食野外,呢道一樣有野玩,不過呢啲小朋友玩意就唔岩我地啦








咁平?


夜市就只係一條銜仔,食物種類唔多而且好多時都係得一檔,想揀都冇得揀;行完夜市後向台東舊火車站行去,行行下突然落雨,冇帶遮唯有淋下雨啦,有朋友好醒目竟然拎左把遮出黎,我完全冇諗過會落雨呢個問題,哈哈




舊火車站旁邊係一個叫「鐵花村」既地方,有市集,有音樂聽,仲有好多熱氣球燈飾,現埸睇好靚架,加埋落雨仲好浪漫,哈哈(可惜部傻瓜機影得唔靚)










周末時間有人表演音樂,只要買杯野飲就可以坐低慢慢聽,不過音樂唔岩我


市集都係唔岩我


行左好耐都冇坐低過,見到誠品即刻入去休息下,順便避雨;作為誠哥fans,呢幾本書一早睇晒,哈哈


行左陣誠品,起程返去民宿lu,順便係超級市場買野,我啲朋友可以全日不停飲唔同飲品,我就唔敢飲太多買水飲算


今日住既呢間民宿算係好大,地方乾淨




我地間四人房幾好架,又新又乾淨,老闆娘好好人仲比我地揀唔同既房,我地第一間入左呢道都懶再揀,就住呢間;今晚呢間房大約港幣六百,我覺得好抵


記唔記得我講過之後幾晚都冇床訓?今晚我就訓係條柱後面既地下,冷氣開得大又冇被冚係有啲凍,不過冇計啦呢個位最好架啦,至於點解要訓地下都係唔好提......


聽日就到今次旅行最重要既綠島旅程,其實一個月之前我發夢都估唔到自己會去綠島,因為我一向都冇特別興趣去呢啲小島,直頭諗都冇諗過,係緣份引領之下聽日就會去啦


6 則留言:

  1. 至於點解要訓地下都係唔好提......嘻嘻﹗四個人兩張床,你要同人孖舖吾慣^_^

    回覆刪除
  2. 係喎點解有床唔瞓要瞓地下????@@
    踩單車去海邊真係好正,看到無盡的太平洋靚景

    回覆刪除
    回覆
    1. 地下舒服啲ma,哈哈~
      吹住海風踩單車好正架~

      刪除
  3. 在文中見你提到對於食嘢你興趣不大,我竟然上次要你跟我去馬拉搵食,諗返起真係難為你啦!😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,馬拉野食岩我口味好多,我食得好開心架,多謝:D

      刪除